rakaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitu_

Vieras
Olen parikymppinen ja menkkani on myöhässä noin.3 viikkoa, voi siis olla mahdollista että olisin raskaana.Vessalla käynti on ehkä lisääntyny,muita oireita ei taidakkaan olla, tai sitten vaan en ole huomannut niitä. Olen vakituisessa suhteessa, ja olemme kyllä miettineet raskaaksi tulemista. En vaan uskalla toivoa liikoja sillä menkoillani on tavallista myöhästyä vähäsen. Voihan se tietenkin myös stressistäkin johtua , mutta voiko ne olla näinki pitkään poissa , pelkän stressin takia.Pitäisikö minun lähteä käymään lääkärissä?onko kellään saman laisia kokemuksia?
Toivoisin saavani täältä myös vähäsen tukea ja hyvejä vinkkejä, ja omia kokemuksia :)
Niiin ja tosiaan oon ollut kyllä tosi väsynytkin. Ja huomasin tänään että verisuonet paistaa rinnoissa, normaalisti en ole ikinä nähnyt . Voiko olla raskauden merkki? :)

En oike luota noihin täysin satavarmasti. Kelläään kaverilla näyttäny vielläkään tähän asti oikein .
Yksi kaveri ni oli tehny montaki testiä ku epäili raskautta. Sitten oli kuitennii lähtenyt käymään lääkärissä niin olo ollut jo kolmannella kuulla.

Olen parikymppinen ja menkkani on myöhässä noin.3 viikkoa, voi siis olla mahdollista että olisin raskaana.Vessalla käynti on ehkä lisääntyny,muita oireita ei taidakkaan olla, tai sitten vaan en ole huomannut niitä. Olen vakituisessa suhteessa, ja olemme kyllä miettineet raskaaksi tulemista. En vaan uskalla toivoa liikoja sillä menkoillani on tavallista myöhästyä vähäsen. Voihan se tietenkin myös stressistäkin johtua , mutta voiko ne olla näinki pitkään poissa , pelkän stressin takia.Pitäisikö minun lähteä käymään lääkärissä?onko kellään saman laisia kokemuksia?
Toivoisin saavani täältä myös vähäsen tukea ja hyvejä vinkkejä, ja omia kokemuksia :)
Niiin ja tosiaan oon ollut kyllä tosi väsynytkin. Ja huomasin tänään että verisuonet paistaa rinnoissa, normaalisti en ole ikinä nähnyt . Voiko olla raskauden merkki? :)

kyllä voi olla mahdollista että olet raskaana.. ja kuulemma verisuonet voi näkyä rinnoissa pinnalla jos on raskaana.. ja myös jatkuva pissahätä myös

Viimeksi muokattu:
Kyllä mulla verisuonet paistaa rinnoissa aina. Ihminen näkee mitä haluaa nähdä.
Testi on se ykkösaskel eli ei muuta kuin testaamaan, nehän ovat äärimmäisen luotettavia kun testaa oikeaan aikaan. Voit toki käydä myös tk:n labrassa mutta samoja pissatestejä ne siellä käyttää..

Yhteistyössä