Räjähdin äsken 8-vuotiaalle, hel**tti kun se ei voi uskoa YHTÄÄN MITÄÄN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Tökkinyt mua kynän kanssa jo vartin, äsken yski käteensä ja neuvoin yskinään hihaansa, kerran on flunssassa, ettei muut saa tartuntaa. No, poikapa yski käteensä ja tuli pyyhkimään sen tahallaan minuun.

Ja suuttusin tietysti tuosta, kun sanoin varmaan 5 kertaa ennemmin että yskii hihaansa, monta kertaa tuli klähmimään sitä minuun. Totaalisesti räjähdin, kun jatkoi kynällä tökkimistä, vaikka olen sanonut varmaan sata kertaa siitäkin. HEL**TTI kun saa miljoona kertaa samasta asiasta sanoa ennenkuin uskoo. Tai räjähtää niin kovin, että poika melkein itkee. Pitääkö tästä lähin räjähtää joka ainoa kerta heti ensimmäisellä sanomisella jos ei usko. Alkanut aika yhtäkkiä tämä tottelemattomuuus :( ennen on uskonut ekalla, tai viimeistään toisella kerralla kun asioista sanoo

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ehkä se poika halusi sun huomiota sillä tökkimisellä? Tehdä jotain kivaa yhdessä?

klähmimällä mua flunnsapöpöillä, joilta olen vielä onnistunut välttymään??

Kynäntökkiminen oli ihan kiusantekoa, teki läksyjä

Oli asia mikä hyvänsä niin ekalla kerralla ei voi uskoa, ei voi uskoa jos nätisti sanoo, ei voi uskoa, vaikka näkee että olen vihainen ja tosissani. Vasta kun räjähdän on jotain tehoa tai jos pidän tiukan puolen tunnin puhuttelun asiasta niin on melkein parku kurkussa, eikä asiaa ihan heti kokeile uudestaan

meillä vanhin poika9v.on kans kyllä just saman lainen,ei sitte usko millään vaikka rautalangasta vääntäs,saapi monesti sanoa sille,mutta loppujen lopuksi joutuu kuitenki korottaan ääntä,toivottavasti ois taas joku ohimenevä kausi.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:
meillä vanhin poika9v.on kans kyllä just saman lainen,ei sitte usko millään vaikka rautalangasta vääntäs,saapi monesti sanoa sille,mutta loppujen lopuksi joutuu kuitenki korottaan ääntä,toivottavasti ois taas joku ohimenevä kausi.

No toivottavasti, ottaisin tänne mieluummin vaikka kaksi pientä uhmaikäistä kuin yhden 8-vuotiaan :headwall:

AINA, siis AINA saa loppujenlopuksi korottaa ääntään tai räjähtää totaalisesti. Sama asia pikkuveljen lyömisessä, aina vaan lyö, vaikka olen pitänyt miljoonat puhuttelut.

Suuttuessaan ilmeilee minulle ja sekös ärsyttää, siitä entisestä rauhallisesta ujosta pojasta on tullut tuollainen omapäinen välillä niiiiiiin ärsyttävä poika

Samaa se on täälläkin :D Mitään pienintäkään asiaa ei tapahdu ilman, että suuttuu. Hampaidenpesusta illoin ja aamuin pitää aina olla huomauttamassa ja aina se vastaus on "kohta" tai "mä oon just menossa" jne. Ja sata kertaa pitää sanoa ja lopulta sit suuttua. Ja samaa se on joka asiassa... Joskus mietin, että sillä on oikeasti jotenkin valikoiva kuulo. Nimittäin jos puhutaan jostain kivasta niin johan ollaan heti valmiina...

Yhteistyössä