Raivostuttavin lastenohjelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjale

Jäsen
01.02.2008
238
0
16
Tuli tosta aiemmasta Huvitutti aloituksesta mieleen et mikä on teidän aikuisten mielestä ärsyttävä lastenohjelma? Tajuan kyllä et ohjelmat on tarkoitettu lapsosille mutta mua korpee suunnattomasti toi Mansikka-Marja! Ja Nickelodeonilla semmonen enklanninkielinen renkutus mis lauletaan jotain tiimvörk,vi did it,vi did it ja jokku elukat känisee siinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja katjale:
Tuli tosta aiemmasta Huvitutti aloituksesta mieleen et mikä on teidän aikuisten mielestä ärsyttävä lastenohjelma? Tajuan kyllä et ohjelmat on tarkoitettu lapsosille mutta mua korpee suunnattomasti toi Mansikka-Marja! Ja Nickelodeonilla semmonen enklanninkielinen renkutus mis lauletaan jotain tiimvörk,vi did it,vi did it ja jokku elukat känisee siinä :D

Tarkotatko sitä Doraa? Musta se on kanssa aivan hirveä, mutta kaks pienintä tykkää siit niin paljon.
Mutta ehdottomasti ärsyttäviä ja hirveitä on musta mm. Prätkähiiret, Avatar, Monsteriallergia... tää lista ois aika pitkä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Pokemon, prätkähiiret ja kaikki muut vastaavat räiskintä, mäiskintä ohjelmat.

Joo, nämä ja kaikki kaltaisensa.
Samoin Sub Juniorilta aamuvarhain tuleva Pätkis, jossa on niitä kamalia 70-luvun tsekkiläisiä ym. itäeurooppalaisia animaatioita. Ne on pelottavia! :|

Pikku Kakkosen Musatoosa ei ohjelmana ärsytä, mutta se tunnari.. |O |O |O Pokemon on sieltä ja syvältä, samoin kaikki "räiskintäohjelmat"..Winxit ja Bratzit ym saa verenpaineen nousuun..
Meillä katotaan vaan Posti-Patea ja Puuha-Peteä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Samoin Sub Juniorilta aamuvarhain tuleva Pätkis, jossa on niitä kamalia 70-luvun tsekkiläisiä ym. itäeurooppalaisia animaatioita. Ne on pelottavia! :|

Hei, äläs nyt mollaa mun lapsuusmuistoja ;)

Mikä vaan lastenohjelma alkaa ärsyttää, kun katsoo niitä n. viidettä vuotta peräkkäin. Yle varsinkin harrastaa kätevää ja kierrätystä lastareiden suhteen....

Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:

Mä inhosin niitä jo silloin 70-luvulla eikä aika ole yhtään parantanut asiaa
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:

Mikä vaan lastenohjelma alkaa ärsyttää, kun katsoo niitä n. viidettä vuotta peräkkäin. Yle varsinkin harrastaa kätevää ja kierrätystä lastareiden suhteen....

MUOKS...Siis kätevää ja KESTÄVÄÄ kierrätystä....MUOKS

Täähän on Wonderpets, ihana ohjelma :). Mie tykkään... Ja seikkailija-Dorasta myös. Mutta Titi-nalle on ihan kamala, hitsi mitä humpanvätkettä ja remputusta, onneksi lapsetkaan ei välitä :x.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
prätkähiiret,digimonit,pokemonit, musatoosa , transofmer energon vai miten se oli...

Tätä ei voi kun peesata! :D

ja pakko lisätä se Pikku Kakkosessa kanteletta renkuttava ja kamalan korkeelta laulava pikkumimmi.

Aaaarghhh! Mä olin jo unohtanut sen pikku kantelettaren :kieh: Ja kyl on meilläkin pannassa nää turtlesit ja muut,poika tulee ihan pöpiksi niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
prätkähiiret,digimonit,pokemonit, musatoosa , transofmer energon vai miten se oli...

Tätä ei voi kun peesata! :D

ja pakko lisätä se Pikku Kakkosessa kanteletta renkuttava ja kamalan korkeelta laulava pikkumimmi.

Aaaarghhh! Mä olin jo unohtanut sen pikku kantelettaren :kieh: Ja kyl on meilläkin pannassa nää turtlesit ja muut,poika tulee ihan pöpiksi niistä.

ai niin se voi yrp..joo pikku tyttö joo osaa soittaa joo..mut vähän joku toinen paikka kun pikku kakkonen sille..niin masentava osa sitä ohjelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
1 on ehdottomasti karsein kaikista....titi-nalle.... |O :x |O :headwall: :headwall:

joo ja ai nii SINISEN TALON NALLE!! |O |O

Niinpä... mikä täällä haisee... vai mitä se nalle siinä hourii, on sit ilta tai aamu, niin aina vaan sinä tuoksut just heränneeltä. :o

Yhteistyössä