Raivostuttavin lastenohjelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vilkaisenpa telkku.comia...

- Hirviöallergiaa
- Prätkähiiret
- Pätkis
- Winx-klubi
- Pokémon
- Digimon
- Code Lyoko
- Oggi ja torakat
- Aavejengi
- Janoschin tarinatuokio
- Staraoke
- Zorro
- Batman
- Transformers
- TMNT
- Yugioh!
- Keisarin uusi koulu
- Hannah Montana
- Kim Possible
- Hopon poppoo
- Brandy ja Herra Whiskers
- American Dragon
- Higglytown heroes
- Wobblyland
- Stanley
- Handy Manny (suomeksi ok)
- Stanley

Himpulat on aivan kauhea ja en ole suostunut sitä enää laittamaan DVD:ltä kun en jaksa ite kuunnella ja onneks ei lapsi niin kauheasti välitä. Titi-nalle on aika karmea mutta sitä nyt on joutunu katsoon ja kuuntelee ja on siellä muutama ihan kivakin laulu. Yks mihin en viime aikoina ole onneks törmännyt on Hilarius-hiiri, hei oikeesti voiko rasittavampaa olla.

Mä kuuntelen itse suurella epäilyksellä sitä Janoschin tarinatuokiota. On tavallaaan ihan kiva, mutta jotenkin niiin ikäviä tarinoita eikä oikeestaan edes onnellista loppua :/
Kauheen sellainen surullinen ja epätoivoinen. Toki eihän tosielämäkään aina mitään "happy endiä" ole..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Pokemon, prätkähiiret ja kaikki muut vastaavat räiskintä, mäiskintä ohjelmat.

PEESI! En voi tajuta, miksi lapsille tehdään ohjelmia, joissa tapellaan, taistellaan ja tapetaan, haukutaan ja käytetään muuten ikävää kieltä.
Ketä sellaiset ohjelmat palvelee?

Mua ärsyttää se eräs nainen pikku kakkosessa joka laulaa joka kerta sitä akuta rankuta rillet ruu (vai mikä onkin) laulua.

Dora on kammotatava,mutta lapset tykkää

Ykkösinhokki taitaa kuitenkin olla Poinzi,enkä osaa perustella sen ihmeemmin miksi se ärsyttää.

ensimmäisenä tulee mieleen musatoosa ja mimi ja kuku... Ne on kyllä semmosia mitä en kertakaikkiaan voi sietää!!!
Ja toki nämä pokemonit, digimonit yms myös, mutta niitä meille ei vielä muutenkaan katsota...

Yhteistyössä