K
kotiäiti
Vieras
Miehen veli ja hänen perheensä ottaa aivoon nii rankasti. Samalla paikkakunalla asutaan, valitettavasti. Olenkin jo alkanu miettiä et josko muuttais johonkin kauemmas. He on niiiiiin paljon parempia mukamas kun me. Asuvat vuokralla ja kummatkin 30 vuotta. yksi tyttö ja toinen tulossa. 56 neliön asunto. Meillä 100 neliön talo. Eivät käy meillä, vaan olettaa et me kahden lapsen kanssa heille ängetään. Tuo miehen veli on tyttäreni kummi. He olivat vasta matkoilla ja minullekin vihjailivat että olisin heille kateellinen...mikä oli mun mielestä aika outoa, mistä nyt olisin heille kateellinen? Tuosta pienestä vuokra-asunnostako? Meillä sentäs lapsi syö samaa ruokaa kun me. Osaan itse tehdä ruoat ja kiisselit ja puurotkin, oisinko heille kateellinen kun kaikki kaupasta valmiina? Meillä tuon tytön syntymäpäivät juuri ja tuo kummi ei päässyt päiville kun matkalla, eipä voinut onnitella edes viestillä tai muillakaan keinoin, vaikka tyttö odotti. Ja toiminta muutenkin jotenkin kummallista...
Mä en tajua, mitä pahaa oon tehny niille et on niiku noin mistään suuttuneetkaan...vai mikä vi**u mättää...
Mä en tajua, mitä pahaa oon tehny niille et on niiku noin mistään suuttuneetkaan...vai mikä vi**u mättää...