Raivostuttavaa! Mun palautteisiin ei koskaan vastata.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Ärkele. Ensinnäkin: edellisvuoden jouluna ostin Kivikylän mukamas-kinkun. Se v.tun kinkku oli joku jämäpaloista liimalla kasattu kasa. Täynnä jotain punaista ja kovaa lihaa, kalvoja yms. paskaa, ja sen lisäksi siellä oli joku muovinen osa (enkä nyt tarkoita sitä paistomittaria :D ) joukossa. Otin kuvan siitä, josta kävi tasan ilmi tilanteen oksettavuus. Laitoin kuvan, palautteen ja kuitin Kivikylälle. Ei vastausta.

Nyt n. kk sitten ajelin pikatiellä 80km/h kun joku vatipää rekkakuski tuli STOP-merkin takaa suoraan eteen, niin että jouduin tekemään paniikkijarrutuksen ja oli helvetin lähellä ettei kolissut kunnolla. Bongasin rekan hytistä firman nimen ja menin heidän www-sivuillensa laittamaan palautetta. Kirjoitin asiallisen mutta jämäkän palautetekstin. Ei vastausta.

Saatana! |O

Mulla on kerran vastaantulevan rekan pressun päältä lentänyt tuulilasiin jääkimpale, tuli särö lasiin ja pyyhkimen toinen sulka paskaks. Eivät korvanneet mitään, kyseessä Y.Auramaa Oy:n rekka.

Minäpä olisinkin ottanut luurin käteen ja soittanut, ainakin tohon rekkafirmaan.
Oletko laittanut viestiin, että haluat sinuun otettavanyhteyttä?

Ainahan voi laittaa uuden viestin ja ihmetellä, että missä on vaste tähän laittamaani reklamaatioon.

Niitä ei kiinnosta :( Sais kyllä kiinnostaa ja mä hiillostin joskus taffelia, kun oli sipsipussi täynnä vihreitä sipsejä... 3kk ja vastaus tuli, että pussin numero ja tilinumero ni korvaavat rahan... Arvatkaa, oliko mulla enää sitä pussia.. Säästin sitä kauan, mutta joku oli sen kattonu hävitettäväksi. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Ärkele. Ensinnäkin: edellisvuoden jouluna ostin Kivikylän mukamas-kinkun. Se v.tun kinkku oli joku jämäpaloista liimalla kasattu kasa. Täynnä jotain punaista ja kovaa lihaa, kalvoja yms. paskaa, ja sen lisäksi siellä oli joku muovinen osa (enkä nyt tarkoita sitä paistomittaria :D ) joukossa. Otin kuvan siitä, josta kävi tasan ilmi tilanteen oksettavuus. Laitoin kuvan, palautteen ja kuitin Kivikylälle. Ei vastausta.

Nyt n. kk sitten ajelin pikatiellä 80km/h kun joku vatipää rekkakuski tuli STOP-merkin takaa suoraan eteen, niin että jouduin tekemään paniikkijarrutuksen ja oli helvetin lähellä ettei kolissut kunnolla. Bongasin rekan hytistä firman nimen ja menin heidän www-sivuillensa laittamaan palautetta. Kirjoitin asiallisen mutta jämäkän palautetekstin. Ei vastausta.

Saatana! |O

Sulla on selkeesti uskottavuusongelma! Mua taas jyrppii Itellan nihkeä vastailu...

Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
Niitä ei kiinnosta :( Sais kyllä kiinnostaa ja mä hiillostin joskus taffelia, kun oli sipsipussi täynnä vihreitä sipsejä... 3kk ja vastaus tuli, että pussin numero ja tilinumero ni korvaavat rahan... Arvatkaa, oliko mulla enää sitä pussia.. Säästin sitä kauan, mutta joku oli sen kattonu hävitettäväksi. |O

Mä sain kerran taffelilta, n.8 vuotta sitten ison laatikollisen sipsejä, keksejä ja poppareita kun ostin popcorneja ja kun avasin sen kelmun siitä päältä, niin paketti oli ihan öljyinen. Lähetin poppari paketin taffelille ja lähettivät tuon ison paketin minulle ja kirjeessä luki että silloin oli ollut rasvakoneessa jotain vikaa.

Jokunen kuukausi sitten lähetin sipsipussin kun oli niin suolaisia, siis ihan yli suolaisia, niin silloin tuli vaan sellanen lappu jolla saa ärrältä kaksi taffelin tuotetta ilmaiseksi ja kirje mukana että oli ollut suolakoneessa jotain vikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Mulla on kerran vastaantulevan rekan pressun päältä lentänyt tuulilasiin jääkimpale, tuli särö lasiin ja pyyhkimen toinen sulka paskaks. Eivät korvanneet mitään, kyseessä Y.Auramaa Oy:n rekka.

Samaiseen puljuun kuule lähti munkin palautteeni...!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Minäpä olisinkin ottanut luurin käteen ja soittanut, ainakin tohon rekkafirmaan.
Oletko laittanut viestiin, että haluat sinuun otettavanyhteyttä?

Ainahan voi laittaa uuden viestin ja ihmetellä, että missä on vaste tähän laittamaani reklamaatioon.

Kyllä laitoin juu. Voisin kyllä laittaa viestiä uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:

Saatana! |O

Sulla on selkeesti uskottavuusongelma! Mua taas jyrppii Itellan nihkeä vastailu...

Niin taitaa olla joo, liian leppoisaa palautetta... Pitänee kirjoittaa perkelepalaute sitten ja uhata oikeustoimilla :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä tyylillä kirjoitat palautteen?

Näinkö?

Se vitun kinkku oli joku jämäpaloista liimalla kasattu kasa.

Ei kun asiallisesti. Ehkä vika piileekin juuri siinä asiallisuudessa. Tarvinnee laittaa tuollainen vitunjämäpalakinkkuvitunaivotonpaskakuski -palaute, josko uppois paremmin...

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
olisit soittanut poliisille rekasta.

No mä ajattelin ettei niitä kiinnosta kuitenkaan :|

Kyllä niitä kiinnostaa.

Mä joskus soitin kun meidän edessä ajava auto löi yhtäkkiä jarrut pohjaan suoralla tiellä, ei mitään elukota juossut tien ylitse tai muuta ja meidän auton kuskin piti tehdä paniikki jarrutus ja ohjata vastaantulevan kaistalle ettei oltaisi ajettu edellä ajavan auton perään onneks ei tullut ketään vastaan just sillon. poliisit kysyi rekkarin ja mihin suuntaan auto ajoi ja lähivät etsimään josko auton löytävät.

No en mä nyt enää sinne poliisille kehtaa soittaa kun siitä on jo tovi aikaa. Mutta laittaisinko uuden palautteen tonne Y. Auramaalle? Mitä mä siihen laitan? Asiallinen teksti oli tulokseton. Pistänkö että perkelehelvetti?

Yhteistyössä