raivostuttava lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
pojalla maha todella kipee. käytii eilen lääkärillä uudestaan, edellisen kerran käytiin toissapäivänä. poika makaa kippurassa ja itkee.

Ottivat verikokeita. Lääkäri totes että tulehdusta ei ole. sano et kotiin ja ottaa särkylääkkeitä, et lapsesta ei kuulemma voi tietää koska sillä oikeesti koskee mitenkin kovasti, et voi muka esittää.... siis kai minä lapseni tunnen.....

no nyt kotona...lääkäriin turha enää mennä kun eivät mitään tee.....

siis marisenko nyt ihan joutavia??

No ettei se ois syöny jotain kummallista? Eikö täällä ollu joskus joku jonka lapsi oli syöny purkkaa joka oli kerääntyny suolistoon ja siks oli niin kipeenä maha, tai jotain??
Tai sitte vaan meet yksityiselle, sielä yleensä hoidetaan tarkemmin kuin kunnallisella..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
pojalla maha todella kipee. käytii eilen lääkärillä uudestaan, edellisen kerran käytiin toissapäivänä. poika makaa kippurassa ja itkee.

Ottivat verikokeita. Lääkäri totes että tulehdusta ei ole. sano et kotiin ja ottaa särkylääkkeitä, et lapsesta ei kuulemma voi tietää koska sillä oikeesti koskee mitenkin kovasti, et voi muka esittää.... siis kai minä lapseni tunnen.....

no nyt kotona...lääkäriin turha enää mennä kun eivät mitään tee.....

siis marisenko nyt ihan joutavia??

Kyl ne voi osata...mua kerran yksi sanoi valehtelijaksi kun kärsin nivelsäryistä ja
reumatekijä puuttuu vaikka oireet ovat ja varjoainetutkimuksessa näkyvillä tulehdusalueita nivelissä |O Kuulemma mua ei vaivaa mikään kun ei ole positiivinen ja verikokeissa ei näy mitään satunnaista crp:n nousua lukuunottamatta |O Turha sanoa etten ikinä enää mennyt sen idiootin vastaanotolle....

no lääkäri oli sitä mieltä ettei mitään vakavaa.... kun ei mahaa painellessa aristanu.....
mut musta oli outoa ettei mitään muuta tehty. Kävimme sentää sairaalan päivystysksessä.

Niin kuuinka kauan tätä nyt on ollut? Meinasin, ettei mahatauti olis tulossa? Meidän sakilla oli juuri (minä ekana) ja siinä oli n.3-4päivää maha aivan kamalan kipeä ennen kuin tavaraa alkoi tulla ...molemmista päistä.

Mutta tiedän tunteen. Minuakin sanottiin ylihysteeriseksi nuoreksi äidiksi, joka turhaan tuo lapsen lääkäriin. Silloin keskimmäisellä oli molemmissa korvissa paha tulehdus, joka siis selvisi sitten seuraavana päivänä omalla lääkärillä.

Jännittääkö lapsi jotain? Onko ollu suurempia muutoksia? Kakkaako? Pierettääkö?

Mein esikoisella oli kuukaus sit kovia mahakipuja. Itki välillä kippurassa. 2 kertaa lääkärissä eikä mitään löytynyt. Sitten saatiin lapsi puhumaan ja häntä jännitti koulun kevätjuhlat niin kovasti. Ei ollut moneenpäivään kakannukkaa ja se ahisti. Ja lääkäri muuten käski lasta piereskelemään ja sekös oli esikoisesta hauskaa! Kun jännitys laukes, kakka tuli ulos ja mahakivuista ei ole tietoakaan!

Yhteistyössä