O
:O
Vieras
Pojalla on kaveri, joka on äärimmäisen raju ja huono käytöksinen. Pojan äiti puuttuu hyvin harvoin poikansa tekemisiin ja puheisiin. Teot ohitetaan olan kohautuksella ja "pojat on poikia. Ei se "Mika" tarkota noin..." Ja kun poika joutuu tauotta tarhassa jäähylle, niin äiti laittaa poikansa huonon käytösken muiden piikkiin. Muut yllyttävät poikaa huonoon käytökseen ja oikeastaan poika ei ole siis syyllinen tekoihinsa, vaan ne muut lapset, jotka ovat huonoa vaikutusta hänen pojalleen! Tänään minun poika oli rauhallisesti istumassa tarhan naulakolla ja oli ottamassa vaatteitaan pois, kun tuo ko. poika tuli siihen ja alkoi häseltää ja poukkoilla. Äiti sanoi "katso nyt, kun "Mika" ei pysty edes keskittymään vaatteiden riisumiseen sinun pojan takia!" Olin siis ihan monttu auki! Mitenkä helvetissä se on minun lapsen vika, että hänen lapsi ei keskity ja käyttäytyy rumasti?! Sanoi myös, että "Mika" on joutunut nyt joka päivä olemaan jäähypenkillä ja pukemaan ulos menoa varten yksin tarhan pesuhuoneessa, kun meidän poika kuulemma aiheuttaa rauhattoman olon "Mikalle". Olin aivan sanaton.. Aioin ottaa tarhan hoihajan tänään sivummalle ja keskustella asiasta. Minusta on aivan uskomatonta, että ko.äiti yrittää saada minun pojasta syntipukkia oman lapsensa äärettömän rumalle ja ilkeälle käytökselle! Äiti ei näe mitään vikaa omassa pojassaan, vaan kaikki muut on syypäitä pojhan käytökselle.