Mikähän tästäkin lapsesta kasvaa (junassa nähtyä)?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet tietenkin ihan oikeassa, että lapsen käytös ei ollut hyvää ja äidin toiminta vielä huonompaa. Silti, minusta on turha tuomita lasta. Lapsesta voi tulla (mitä todennäköisemmin) ihan hyvä ihminen, vaikka lapsena on juossut junassa ja puinut nyrkkiä toisille lapsille. Ikävää tuomitsemista.

Tommosessa tapauksessa voi aina sanoa konnarille asiasta.
Ehkä sen curling vanhemman kaaliinkin saattais mennä jos konnari ärähtäis että lapsi kuriin tai seuraavalla asemalla pihalle.

Ei se ole oikein eikä hyväksyttävää että yksi lapsi saa villitä ja häiriköidä koko vaunua sen takia, että vanhemmat eivät viitsi kasvattaa.

Ja itse olen kyllä lapsiperheellinen ja kyllä mua häiritsis jos lapsi/lapset juoksentelis vaunua edestakaisin(= se melu, töminä ja tiellä oleminen).
Oman oon ainakin kasvattanu tilanne tajulla, että tietyissä tilanteissa vaan istutaan suu supussa nätisti mölisemättä.

Tommosessa tapauksessa voi aina sanoa konnarille asiasta.
Ehkä sen curling vanhemman kaaliinkin saattais mennä jos konnari ärähtäis että lapsi kuriin tai seuraavalla asemalla pihalle.

Ei se ole oikein eikä hyväksyttävää että yksi lapsi saa villitä ja häiriköidä koko vaunua sen takia, että vanhemmat eivät viitsi kasvattaa.

Ja itse olen kyllä lapsiperheellinen ja kyllä mua häiritsis jos lapsi/lapset juoksentelis vaunua edestakaisin(= se melu, töminä ja tiellä oleminen).
Oman oon ainakin kasvattanu tilanne tajulla, että tietyissä tilanteissa vaan istutaan suu supussa nätisti mölisemättä.

Joo, sama käytäntö vaan kuin maailmalla jo lentokoneissa, kitisevät kakarat pois seuravalla asemalla muiden matkantekoa häiritsemästä!

Mä olen kerran itse ärähtänyt lapselleni junassa, että jos ei riehuminen lopu, niin jäädään seuraavalla asemalla pois, eikä pääse mummolaan. Onneksi loppui, muuten olisi ehkä pitänyt soittaa mies hakemaan meidät noin 300 kilometrin päästä kotoa....

Yhteistyössä