raivostuttava 1v______SAA POISTAA

Moikka.
Pää hajoaa kohta ton meidän poitsun kanssa ja kaipaisinkin vinkkejä lapsen käsittelyyn.
Pojalla on tosi vahva tempperamentti ja on oikein jokapaikan höylä.
Poitsu on kokoajan tekemässä tuhoja ja tutkimassa joka paikkaa.
Ei usko jos komentaa tai yrittää kiinnittää huomion muualle.
Periksi ei anna ja saa kamalia raivareita vähän väliä.
Kaikenlisäksi hän puree ja lujaa jos joku ei onnistu, tai ei saa huomiota omasta mielestä tarpeeksi.
Meidän päivät ovatkin yhtä huutosirkusta.
Hän roikkuu kokoajan mun sylissä, enkä edes vessaan pääse kun huuto alkaa, saati jos yritän vaikka juoda kahvit niin hän karjuu ja repii paitaa ja puree.
Eka ajattelin et tää on jotain eroahdistusta mut tää on jatkunut jo 4kuukautta joten milloin helpottaa?
isosiskolle hän on mustis, sisko ei saa tulla syliin kun hän on jo puremassa ja karjumassa naama punaisena.
Alan olla jo ihan rätti tähän jatkuvaa huutoon ja vahtimiseen.
Neuvoja kiitos.

Mun tyttö on 1 v ja 3kk ja samaa jatkuu täälläkin. Olis kiva tietää milloin pääsen vessaan rauhassa ilman että likka roikkuu housuissa kiinni. En luulis sen kovin kauan enää jatkuvan, tätä on ollut tosiaan jo aika pitkän aikaa.. ainakin 4kk. Jollakin kokemusta?? Meilläkin ollaan alettu puremaan, miten selitän likalle että äitiin ihan oikeesti sattuu?!

http://keskustelu.kaksplus.fi/t791459

Rakas rakas raskas kuopukseni on terminaattori pahimmasta päästä. Tanssii muuten juuri nyt vaippa roikkuen eteisen matolla ja laulaa jotain omaansa, katsoo mua välillä ja nauraa harvat hampaat vilkkuen. Miten sama lapsi voi olla sekä maailman ihanin että joskus myös raivostuttavin??? =)

Minulla 3v ja 8kk ikäinen eli tuo vaihe kohta tulossa+tuoreessa muistissa. Joka tapauksessa säästäkään itseänne ja "siivotkaa" koti vauvaystävälliseksi. Minä tein niin muutaman läheltä pidin tilanteen takia: 1v kiipesi kirjahyllyyn, jossa irtolevyt ja tumpsahti koko levyn+sisällön kanssa alas, oli sentistä kiinni, ettei paksu levy pudonnut pään päälle...löysin kukkaa syömästä, ei onneksi ehtinyt nielaista...Joka tapauksessa vaaralliset huonekalut yms tavarat, jotka keikkaa, kaatuu, on annettu pois/viety varastoon, kukat poissa, laatikot (joihin ei saa mennä esim veitset) laitettu kiinni, ettei saa auki. joka tapauksessa helpotti elämää, kun tiesi, että kaikkialle minne menee, ei ole vaarallista. Sai antaa rauhassa tutkia eikä pelännyt että sattuu vahinko tai jotain menee rikki. Suosittelen lämpimästi! takertumisvaiheessa kannattaa suhtautua niin, että ottaa vuosikkaan yksinkertaisesti mukaan. kun menin vessaan, istutin vuosikkaan lattialle vessassa. Ei tullut itkua ja parkua, että äiti olisi kadonnut oven taakse.Me oltiin myös paljon ulkona, koska ulkona lapset rauhallisempia. Ja kotitöitä en tehnyt, kun tuntui, että ne aiheuttivat huutoa. Joka tapauksessa meillä en kokenut tuota ikävaihetta kovinkaan rankaksi näillä toimenpiteillä.Olisko apua?

Yhteistyössä