Raivostuttaa!

Tuon ensimmäisen tunnistan... Äijä kärvistelee ja inisee sängyssä, mutta kipulääkettä ei voi ottaa...:headwall:

Raivostutaanko yhdessä?

Joo. Ja ko se kipu tekkee tuon tavallisesti niin lepposan miehen ihan todellisen ärsyttäväksi. Kaikki on huonosti, huonommin, vielä vähän huonommin, kiukuttellee, äksyilee, mököttää, raivoaa mulle tyhjästä. Sitte vähän väliä tullee kyllä pyyteleen anteeksi käytöstänsä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mitä lääkettä?;23709802:
mitä lääkettä sinä sille sitten oot tarjoomassa?

Olen tyrkyttäny ihan niitä lääkkeitä mitkä lääkäri sille määränny mutko ei kelpaa. Se on ihan sama mikä vaiva on niin burana saa riittää. On niin vastaan kaikkia vahvempia särkylääkkeitä jne, ja toisekseen perustellee sillä ettei oo kiva olo mikä niistä tullee. Mie kyllä olen tottunu syömään näitten sairauksieni kans vähän sitä ja tätä eikä tunnu missään (paitti kivun kyllä vie) mut mies ei ole tottunu eikä taija tottuakkaan vaikka todennäköisesti tullee kärsimään tuon olkapään kans vielä monet kerrat kerta ne ei sitä kuntoon saa.

Joo. Ja ko se kipu tekkee tuon tavallisesti niin lepposan miehen ihan todellisen ärsyttäväksi. Kaikki on huonosti, huonommin, vielä vähän huonommin, kiukuttellee, äksyilee, mököttää, raivoaa mulle tyhjästä. Sitte vähän väliä tullee kyllä pyyteleen anteeksi käytöstänsä :D

Tuo on raivostuttavaa!! Olisi edes pyytelemättä anteeksi, että itse voisi suuttua! Vaan kun ei... Piru periköön tuskaiset miehet ja niiden jutut.

Yhteistyössä