I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Voi miten ihanaa että kaikki on hyvin, tulipa kumpi hyvänsä =)
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:No tuosta kuvastako nyt pitäisi selvitä kumpi on?Tosi suttuinen, ei minusta mikään anppiotos, kuten kuvasit...
Alkuperäinen kirjoittaja heh:poika taitaa tulla kerran niin hyvin näkys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heh:poika taitaa tulla kerran niin hyvin näkys![]()
kyllä se voi tyttökin olla. ne osaa pikkasen helpommin sitä siellä katsoa.
minä kun kysyin näkikö kumpi (ei siis haluttu tietää) niin sanoi että ei hänen paljoa tarvinnut peitellä kun hän peitteli itse (siis vaavi masussa) ja tyttö tuli =)
Alkuperäinen kirjoittaja Öö:Miksihän minun on välillä vaikea uskoa näitä ap:n juttuja todeksi. En tiedä edes miksi mutta sellainen outo kutina minulla on ettei kaikki ihan ole totta mitä hän puhuu. Osa toki varmasti onkin.
Mutta onnea. Aina se on ihana nähdä se pikkunen siellä ultrassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Öö:Miksihän minun on välillä vaikea uskoa näitä ap:n juttuja todeksi. En tiedä edes miksi mutta sellainen outo kutina minulla on ettei kaikki ihan ole totta mitä hän puhuu. Osa toki varmasti onkin.
Mutta onnea. Aina se on ihana nähdä se pikkunen siellä ultrassa![]()
Hmm, mikähän järki olis sitte selittää paskaa?Kiitos onnitteluista :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Saako udella koska sulla on la? =)
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Falling for Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Falling for Timppa:Mä luulin ettet sä pysty saamaan lapsia?![]()
Eihän minun pitänykkään pystyä... Lääketieteen nerotki voi näköjään olla kuitenki väärässä :heart:
Mitä ne sitten sanoi syyksi ettet saa lapsia?
Tälle nyt on joku nimityski mut en muista sitä... Mutta siis raskaudet on menny lähes poikkeuksetta kesken koska alkio ei ole kiinnittyny/kiinnittyny kunnolla. Kohtu ei ole tuottanu tarpeeksi sitä limakalvoa johon alkio tarttuu tms... plaaplaa, en muista...Sitte oli siinä muutaki. Ja siis mullehan tehtiin sterilisaatio koska sopivaa ehkäsyä ei löytyny ja keskenmenot oli vakava riski niin fyysiselle kuin henkiselle terveydelle. Noh, joku päätti jossaki taivaanmailla toisin ja sterilisaatio petti, useampi keskenmeno ja nyt tämä raskaus joka on onnistunu vastoin kaikkien odotuksia... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:minä sanoin lääkärille ,etten missään nimessä halua tietää,ja sit kun ultras ni lääkäri kysyi et etkö halua tietää,näkyis ruudulla hyvin ja paino kuvan seis!ja kappas,minä nokka kiinni ruudulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Saako udella koska sulla on la? =)
Lasketuksi ajaksi varmistu 17.2
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Oi,ihana pikku vauva:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Oi,ihana pikku vauva:heart:
Missä???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ko miehen kans väitelty siitä kysytäänkö rakenneultrassa sukupuoli. Mie olin sitä mieltä että KYLLÄ ja mies taas sitä mieltä että EI. Noh, nyt siellä ultrassa käytiin ja siinä sitte mittaili vaavin ym ja sitte sano että kappas, halutaanko tietää kumpi tullee, kuulema hyvin näkkyy... Minen ehtiny sanoa mittään ko mies jo nojautu etteenpäin nähäkseen paremmin ja sano JOO!
Noh, se selvis sitte että sieltä tullee... jompikumpi, en kerro kumpi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olli:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ko miehen kans väitelty siitä kysytäänkö rakenneultrassa sukupuoli. Mie olin sitä mieltä että KYLLÄ ja mies taas sitä mieltä että EI. Noh, nyt siellä ultrassa käytiin ja siinä sitte mittaili vaavin ym ja sitte sano että kappas, halutaanko tietää kumpi tullee, kuulema hyvin näkkyy... Minen ehtiny sanoa mittään ko mies jo nojautu etteenpäin nähäkseen paremmin ja sano JOO!
Noh, se selvis sitte että sieltä tullee... jompikumpi, en kerro kumpi.![]()
onko selväkausi pitänyt? Onnea odotukseen.