Raivostuttaa tympii itkettää taas mies sairaana kun ois pitäny lähteä reissuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oltais huomenna menty kummilapsen risitiäisiin 500 km päähän. Oli hotelli varattuna ja lapsille hoitaja.
Miehellä sit eilen poistettiin hammas ja tänään turpos puolet kasvoista. Sai kahdet lääkkeet tulehdukseen. Mutta ei oo siinä kunnossa et jaksais tuonne asti lähteä.
Lähden sitte yhden lapsen kans yksin ajaan tuonne. Sukulaisilla ollaan yötä.

On vaan niin pettyny olo kun pitkään jo ootti et päästään kahdestaan reissuun ja lomalle. ja kun ei ollu eka kerta kun mies sairaana kun pitäs johonki lähteä.

Kaitpa tuo mieli piristyy huomiseen mennessä mut nyt tuntuu et vois vaan itkeä.

Voi kun huono tuuri :( Tosi harmillinen juttu :( Osaan vaan kuvitella kuinka olisin kans niin pettyny ja surullinen jos olisin samas tilantees..ku oman miehen kans kaikkein hienoin on reissus olla.
Harmi juttu kyllä..

Harmillinen juttu, mutta miksi piti mennä vedättämään hammas just ennen ristiäisiä? Jos ei ole akuutti ja kivulias tapaus, niin itse olisin siirtänyt poiston juhlien jälkeiseen aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Harmillinen juttu, mutta miksi piti mennä vedättämään hammas just ennen ristiäisiä? Jos ei ole akuutti ja kivulias tapaus, niin itse olisin siirtänyt poiston juhlien jälkeiseen aikaan.

Oli se kipeä. Normaalistihan se antibiootti kuuri annetaan ennen hampaan poistoa. Oli vaan niin syvällä ja piilossa se mätä et ei näkyny ennenkuin hammas oli irti. Eli ois voinu tulla sit isompiakin jos ei ois saanu sitä pois kun nytkin jo noin paha.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Ihan tässä vain huomautan, että jossain paikoissa on jotain vuoden jonot hammaslääkäriin... Että jospa oli jo sovittu tämä ennen kuin ristiäiset tuli...

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
eikö se kipulääkkeillä pysyis sen verran hallinnassa että pääsisitte...? jos vaikka sä joka tapauksessa ajat auton? =)

Tänään iltapäivällä alotti vasta sen antibiootti kuurin. Kauan se tuossa mietti et lähteekö vai ei. sit lopulta sano et mun takia haluais lähteä mut muuten jäis heti kotiin.
800 mg burana auttaa pari kolme tuntia. Kaitpa tuo jo huomenna ois parempi mut kuka tietää kun pitää aamulla jo kuuden maissa olla menossa.

Yhteistyössä