Raivarit päikkäreiden jälkeen???

Meillä poika nyt 1v9kk ja saa lähes aina kamalat raivarit kun herää päikkräeiltä!! Huutaa kiukkuitkua joka ei enää kuynnolla ole itkua vaan vain huutoa jopa 1,5h heti herättyään päikkäreiltä! :eek: Tätyä on nyt jatkunu jo pari kuukautta ja mulla alkaa olla pikkaisen pinna tiukilla,varsinkin kun myötätunnosta alkaa sit usein kuopuskin itkeskellä yhtäaikaa...

Onko muilla näin?? Voiko tää vaan johtua siiutä että jannua kiukuttaa kun huomaa nukkuneensa päikkärit? Kaiken pitäis olla muuten kunnossa, nukkumaan menee nykyisin tosi hyvin,nukkuu rauhallisesti tunnin pari ja herää rauhallisesta huoneesta ja yleensä menen heti hänen luokseen kun herää...mikä siis mättää?

Mulla tosiaan alkaa voimat olla loppu hänen kanssaan kun millään ei sitä kiukkua saa loppumaan,ei auta komennus napakasti,ei jonkun kivan asian keksiminen ei mikään sirkustemppu auta!!!

Jelpikää pliis! :headwall:
 
joanna
meillä sama juttu mutta kun pitää pitkään sylissä tai köllii yhdessä sängyssä jonkun aikaa heräämisen jälkeen niin on kuin eri poika..meillä siis kuikuttaa kun unien jälkeen ei heti jaksa ruveta touhuamaan, vaan haluaa hetken vielä "lepäillä" unien jälkeen.. kokeile sitä auttaako!
 
Kahvikissa
Meillä oli samanlaista, kunnes huomasimme pojalla olevan tosi kova nälkä. Poika siis nukkuu niin pitkät unet, että sille tulee kova nälkä ja ruoka auttaa. Poika on nyt 2-v. ja annamme hänelle herättyään heti joko jo suoraan sänkyyn pullollisen velliä (kaatonokallinen pullo) tai sitten jotain muuta välipalaa. Velli on yleensä paras, koska tokkauraisena ja pahantuulisena ei isompi ruoka & syöttötuoliin meno kiinnosta. Kannattaa kokeilla, meillä auttoi heti. =)
 
Ihanaa että on kohtalontovereita,vaikkei tätä kelleen toivoisikaan!!

Meillä ei auta noi sylittelytkään kuin aniharvoin,silloin jannu on sylissä ihan 'liina-asennossa' ja kukaan ei saa häntä puhutella noin puoleen tuntiin... :\|
No,itse oon kyllä kanssa aika hidas herääjä,mutta en minä kyllä kelleen räyhääkään heräämisen jälkeen tunti kaupalla... :whistle: ;)

Mutta siis aina tuo sylittelykään ei auta.

Ruokaa on huono syömään muutenkaan, pari kertaa viikossa on tankkauspäivä ja syö paremmin, muuten on päiviä jolloin ei oikeen mikään maistu. Pullosta vieroitettiin vasta hiljattain joten enää ei juo edes maitoakaan,koska hänen mielestään se ei lasiin kuulu!! :eek:
Eli nykyisin juodaan vesi lasista ja kalsium purkista...

Mutta ei kai tässä auta kuin toivoa parempaa ja koittaa keksiä syytä moiselle. Lisää niksejä kehiin jos joku jotain keksii!!

Jaksamista muillekin! :hug:
 
meillä olen huomannut, että on parempi ettei mene huoneeseen. vaan antaa tulla hissukseen ihan omaa tahtia. välillä unisena kurkkii pitkäänkin ovelta. tietenkin jos lapsi huutaa äitiä heti herättyään, niin onhan sinne mentävä.
 
teijal
meillä on sama juttu ja olen huomnnut tytön olevan tosi nälkäinen. eli heti kun herää niin annan jotakin suuhun... kai se liittyy jotenkin verensokerin laskuun.... minä olen itsekin nälkäisenä kiukkuinen :)
 
_o/ Täällä samaa päikkäreiden jälkeen (1v8kk). Tuntuu että auttavia konsteja on se että saa rauhassa tulla itse pois, ja äidin viereen sängylle sitten yhdessä heräilemään, ihan vaan lepäillään, välillä luetaan joku satu siinä samalla. Jos tietää että lounas on uponnut huonosti laitan jo valmiiksi välipalamukit jne pöytään, nälkäkin joskus siis iskee, mutta yleensä tuntuu olevan muuta?
 

Yhteistyössä