Raiskausko avioliitossa.......

  • Viestiketjun aloittaja todella epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
"Miten saan ukon pois kimpustani ??????????Seksiä ja taas seksiä ei mitään muuta.Jos tekee panna mieli niin yölläkin herätetään sitä varten , kun mun tekee taas mieli ja pakko antaa , muuten alkaa hirvee tappelu ja mykkäkoulu."

- Ei kai tuollaista elämää voi olla kenelläkään 12 vuotta?!?

Jos mies taas on muuttunut myöhemmin tuollaiseksi, minusta kyseessä on sairaus. Nyt tekemään asioille jotain. Terapiaa?!?
 
Ihan tosi, tee itsellesi elämäsi palvelus ja lähde tuollaisen hirviön luota. Jo lapsiesikin takia!!

Jos miehesi on sitä tyyppiä, että vielä hakkaakin niin lähde salaa. Silloin kun miehesi on jossain. Tai soitat poliisit paikalle ja annat niiden hoitaa äijän pois huushollista.
 
Maija Maitoparta
Älä odota, että tapahtuu jotain vielä pahempaa. Sairas ihminen voi keksiä vaikka mitä, jos annat tommosen tapahtua.
ymmärrän kyllä, että lähteminen on vaikeeta, varsinkin kun yhdessäoloa on noinkin monta vuotta takana. Lähde hyvissä ajoin, kun vielä olet yhtenä palasena. Ota kamppeet ja lapset kainaloon ja mene turvaan...
Paljon voimia sinulle olipa päätöksesi mikä hyvänsä =) , mutta ajattele myös lapsiesi turvallisuutta :\|
 
todella epätoivoinen
Kiitti hirveesti kaikille täällä antaa rohkaisua.

Olen todellakin lähtemisen kannalla niinkuin itsekin sen tien, samoin kaikki joille olen kertonut , joita ei ole kuin muutama.Sanovat että lähde.

Mutta ei se ole niin helppoo, ihan totta.... :ashamed:

Itseasiassa pelkään miten äijä siihen tietoon reagoi!!!!Alkaa se anelu ja et mä muutun ihan totta jne.....
Mä olenkin jo ihan valmis lähtee, mutta en uskalla kertoo sitä ukolleni.Pelkään siis reaktiota hyvin paljon siltä suunnalta.

Sitten tässä on vielä lasten ongelmiakin tullut siis liian monta juttuu samalle viivalle.Yksi lapseni sairastui suht vakavasti ja tuntuu että lähteminen voi rasittaa häntäkin liikaa.Pelkään että lapsille tulee liian paljon liian lyhyessä ajassa.Sairaus, ero, mun työhön lähteminen, päivähoito jne..... :/

Päätös on aina vaikea!!!Vaikka tien että se on tehtävä. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 11:15 todella epätoivoinen kirjoitti:
Kiitti hirveesti kaikille täällä antaa rohkaisua.

Olen todellakin lähtemisen kannalla niinkuin itsekin sen tien, samoin kaikki joille olen kertonut , joita ei ole kuin muutama.Sanovat että lähde.

Mutta ei se ole niin helppoo, ihan totta.... :ashamed:

Itseasiassa pelkään miten äijä siihen tietoon reagoi!!!!Alkaa se anelu ja et mä muutun ihan totta jne.....
Mä olenkin jo ihan valmis lähtee, mutta en uskalla kertoo sitä ukolleni.Pelkään siis reaktiota hyvin paljon siltä suunnalta.

Sitten tässä on vielä lasten ongelmiakin tullut siis liian monta juttuu samalle viivalle.Yksi lapseni sairastui suht vakavasti ja tuntuu että lähteminen voi rasittaa häntäkin liikaa.Pelkään että lapsille tulee liian paljon liian lyhyessä ajassa.Sairaus, ero, mun työhön lähteminen, päivähoito jne..... :/

Päätös on aina vaikea!!!Vaikka tien että se on tehtävä. :\|
voimia sulle kamalasti ja hyvää jatkoa! :) toivon että kaikki menee hyvin. *halii*
 
herätys
Eikö sinulla maalaisjärki pelaa...hyvä ihminen...
sairasta touhua......lähde heti menemään jonnekin, on kai sinulla ystäviä/sukulaisia jotka voivat auttaa...

Mieleeni tulee vanha uutinen Britanniasta, hän veti...!!.. veitsellä poikki....

 

Yhteistyössä