I
itku
Vieras
Kukaan joutunut kokemaan? miten olette toimineet ja onko siitä ollut minkälainen hyöty? siis jos ilmoituksen tekee, niin minkälainen prosessi se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
no tältä musta juuri tuntuu. siitä tekijä kuitenkaan taida saada rangaistusta, omat muistikuvat niin hatarat koko ihmisestä. haluaisin vain unohtaa kaiken tapahtuneen, vaikkakin se jäi vain yritykseksi. olo on vain kun sylkykupilla. en haluaisi puida asiaa enää ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
no tältä musta juuri tuntuu. siitä tekijä kuitenkaan taida saada rangaistusta, omat muistikuvat niin hatarat koko ihmisestä. haluaisin vain unohtaa kaiken tapahtuneen, vaikkakin se jäi vain yritykseksi. olo on vain kun sylkykupilla. en haluaisi puida asiaa enää ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
Toisaalta, etenkin jos sulla itselläsi on asiasta noin paha mieli, niinkuin tietenkin on täysin normaalia ja oikeutettua, niin kävisin ehkä jossain juttelemassa, niin kuin Rukoilijasirkka ehdottikin. Saahan sinne mennä käymään ja puhumaan vaikka ei virallista ilmoitusta tekisikään :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
Niin mutta haluatko, ettei se tekijä saa MITÄÄN seuraamuksia? Mua ainakin on lohduttanut jälkikäteen, että se äijä joutu putkaan ja että siltä revittiin tutkimuksia varten alapäänkarvoja yms.
Ja bonuksena sain tietää, että tällä tyypillä oli HIV ja B-hepatiitti. Jos olisin sairastunut, kuinka minun olisi sitten käynyt, jos en olisi tehnyt ilmoitusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
Niin mutta haluatko, ettei se tekijä saa MITÄÄN seuraamuksia? Mua ainakin on lohduttanut jälkikäteen, että se äijä joutu putkaan ja että siltä revittiin tutkimuksia varten alapäänkarvoja yms.
Ja bonuksena sain tietää, että tällä tyypillä oli HIV ja B-hepatiitti. Jos olisin sairastunut, kuinka minun olisi sitten käynyt, jos en olisi tehnyt ilmoitusta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
niin tässä asiassa on kaksi puolta. mieheni on sitä mieltä että ilmoitus on tehtävä. olin vain niin päissäni, etten muista koko ihmisesta mitään. se että koko juttu jäi vain yritykseksi ja tästä on jo pari päivää. ehkä olisi pitänyt tehdä jo heti silloin jotain. tuntuu vaan niin pahalta, että joutuisin selvittämään asiaa ja myöntämään olleeni niin päissäni, etten ole kyennyt huolehtimaan itsestäni riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika raskas prosessi, mutta sanon, että oman itsekunnioituksen ja mielenterveyden takia kannattaa tehdä se ilmoitus ja ottaa yhteyttä sinne tukinaiseen ja sopia sinne tapaamiset.
Ei saanut raiskaaja rangaistusta, mutta mä sain omanarvon tuntoni takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja haluas:vai helsingissä on tapaamisia.
Sinne voi soittaa ilmaiseksi kuitenkin.
Täysin luotettavaa ja aivan ihania ihmisiä!!!
Mut raiskattiin, oli tuttu.
Kaverit ilmoitti poliisille ja poliisi panosti tekemään rikosilmoituksen.
Mua ei hakattujoten fyysisiä jälkiä ei jäänyt. Sana vastaan sana joten tekijä voittaa aina näissä tapauksissa. Ikävä kyllä, näin suomessa tämä hoidetaan.
Jos taas on jotain jälkiä pahoinpitelystä se on helpompaa.
Mä kävin psykiatrilla mikä oli poliisin määräys jotta oikeuteen olisi lausunto. Sitä oikeudenkäyntiä siis koskaan ei tullut.
Oli aika murskaavaa, kun ulkomaalainen raiskaa eikä oman maan virkavalta ole edes puolella.
Oma elämä romahti, muutto kotia, takaumia jne.
Tukinainen ja psykiatri oli mun pelastus.
Soittelin tukinaieseen ainakun siltä tuntui ja pääsin viikonloppu tapaamiseen. kaikki heillä on siis täysin ilmaista. He ovan ammatti ihmisiä, ei vapaa ehtoisia (viikonlopuissa)
Helsingissä on niitä suljettuja ryhmiä mihin voi myös yrittää, mutta kaikki alkaa soitolla tukinaiseen.
olikohan netti osote www.tukinainen.fi
Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:Rukoilijasirkka, onko sinut raiskattu aikuisena? Anteeksi uteliaisuuteni. Minkälainen tilanne oli tarkoitan olosuhteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
niin tässä asiassa on kaksi puolta. mieheni on sitä mieltä että ilmoitus on tehtävä. olin vain niin päissäni, etten muista koko ihmisesta mitään. se että koko juttu jäi vain yritykseksi ja tästä on jo pari päivää. ehkä olisi pitänyt tehdä jo heti silloin jotain. tuntuu vaan niin pahalta, että joutuisin selvittämään asiaa ja myöntämään olleeni niin päissäni, etten ole kyennyt huolehtimaan itsestäni riittävästi.
Jos olit päissäsi, se tekee sen ahdistelijan toimista vielä tuomittavempia. Voit siis sen sanoa. Toiseen ei saa kajota silloin, kun toinen ei kykene puolustautumaan. Miehesi takia mene tekemään se ilmoitus, että se voisi suhun luottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Mä en halua kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta sen todistaminen, etenkin jos se jäi "vain" yrityksen asteelle, on todennäköisesti niin vaikea prosessi, että itse jättäisin koko ilmoituksen tekemättä :ashamed: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tutustunut jo tukinaisen sivuihin. ja moneen muuhunkin aiheeseen liittyvään. silti se tuntuu vain niin raskaalta. miksi en tehnyt ilmoitusta heti, miksi en edes puhunut aiheesta. se että kaikki jäi vain yritykseksi, niin onko ilmoituksen tekemiseen liittyvä rumba kaiken sen arvoista. varmasti tukinaiseen soitankin. aina olen ollut sitä mieltä, että tällaisista asioista tulisi tehdä ilmoitus, mutta kun se on nyt omalla kohdalla, tuntuu se ylitsepääsemättömän vaikealle. jos minut olisi raiskattu ja siitä jäänyt todisteita, kokisin että kaikki olisi helpompaa. nyt vain minä ja minun sanani. ja todella kuin muistikuvat heikkoja, niin entä jos tämä kaikki kääntyykin minua vastaan. sitä en henkisesti kestäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tutustunut jo tukinaisen sivuihin. ja moneen muuhunkin aiheeseen liittyvään. silti se tuntuu vain niin raskaalta. miksi en tehnyt ilmoitusta heti, miksi en edes puhunut aiheesta. se että kaikki jäi vain yritykseksi, niin onko ilmoituksen tekemiseen liittyvä rumba kaiken sen arvoista. varmasti tukinaiseen soitankin. aina olen ollut sitä mieltä, että tällaisista asioista tulisi tehdä ilmoitus, mutta kun se on nyt omalla kohdalla, tuntuu se ylitsepääsemättömän vaikealle. jos minut olisi raiskattu ja siitä jäänyt todisteita, kokisin että kaikki olisi helpompaa. nyt vain minä ja minun sanani. ja todella kuin muistikuvat heikkoja, niin entä jos tämä kaikki kääntyykin minua vastaan. sitä en henkisesti kestäisi.
On niin vaikeeta edes sanoa se "raiskaus"
Tärkeintä on nyt sulle puhua tosta asiasta jonkun osaavan kanssa. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja haluas:vai helsingissä on tapaamisia.
Sinne voi soittaa ilmaiseksi kuitenkin.
Täysin luotettavaa ja aivan ihania ihmisiä!!!
Mut raiskattiin, oli tuttu.
Kaverit ilmoitti poliisille ja poliisi panosti tekemään rikosilmoituksen.
Mua ei hakattujoten fyysisiä jälkiä ei jäänyt. Sana vastaan sana joten tekijä voittaa aina näissä tapauksissa. Ikävä kyllä, näin suomessa tämä hoidetaan.
Jos taas on jotain jälkiä pahoinpitelystä se on helpompaa.
Sitä oikeudenkäyntiä siis koskaan ei tullut.
Oli aika murskaavaa, kun ulkomaalainen raiskaa eikä oman maan virkavalta ole edes puolella.
Oma elämä romahti, muutto kotia, takaumia jne.
Tukinainen ja psykiatri oli mun pelastus.
Soittelin tukinaieseen ainakun siltä tuntui ja pääsin viikonloppu tapaamiseen. kaikki heillä on siis täysin ilmaista. He ovan ammatti ihmisiä, ei vapaa ehtoisia (viikonlopuissa)
Helsingissä on niitä suljettuja ryhmiä mihin voi myös yrittää, mutta kaikki alkaa soitolla tukinaiseen.
olikohan netti osote www.tukinainen.fi
Sullakin ulkomaalainen? Muakaan ei hakattu, mutta kun punki ukko vaan päälle niin kovasti... En ole tottunut tuollaiseen, vaan yhden miehen kanssa olen ollut, joten en mitenkään odottanut moista. Eipä viittinnyt edes mun pikkareita ottaa poies se ukko ja olin huonossa asennossa ku se siinä sen2 minsaa nylkytti.![]()
Myöhemmin ihmetteli, miten tein (siis minä tein sen ilmoituksen hänestä ) ystävälle (hänelle) moisen tempun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tutustunut jo tukinaisen sivuihin. ja moneen muuhunkin aiheeseen liittyvään. silti se tuntuu vain niin raskaalta. miksi en tehnyt ilmoitusta heti, miksi en edes puhunut aiheesta. se että kaikki jäi vain yritykseksi, niin onko ilmoituksen tekemiseen liittyvä rumba kaiken sen arvoista. varmasti tukinaiseen soitankin. aina olen ollut sitä mieltä, että tällaisista asioista tulisi tehdä ilmoitus, mutta kun se on nyt omalla kohdalla, tuntuu se ylitsepääsemättömän vaikealle. jos minut olisi raiskattu ja siitä jäänyt todisteita, kokisin että kaikki olisi helpompaa. nyt vain minä ja minun sanani. ja todella kuin muistikuvat heikkoja, niin entä jos tämä kaikki kääntyykin minua vastaan. sitä en henkisesti kestäisi.
On niin vaikeeta edes sanoa se "raiskaus"
Tärkeintä on nyt sulle puhua tosta asiasta jonkun osaavan kanssa. :hug:
koko asian ajatteleminenkin on niin vaikeaa. itku tulee lähes tauotta. koitan lasten tähden pidätellä tunteitani. henkisesti niin paha olo, että meinaa oksennus tulla. kolmelta näköjään voi tukinaiseen soittaa. ehkä se helpottaa, edes vähän. en tiedä, itse en ilmoitusta haluaisi tehdä, syistä jotka jo yllä mainitsin. EN JAKSA. silti tuntuu että petänkö nyt mieheni tässä asiassa jos en sitä tee???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin entä jos tämä kaikki kääntyykin minua vastaan. sitä en henkisesti kestäisi.