kerroshoitajan työ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerroshoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen ollut kerroshoitajana joskus yli 10 vuotta sitten, en muista palkkaa ja työ oli aika raskasta tavallaan
oksennuksia missä sattuu, tukkeutuneita pyttyjä yms. ei niin mukavaa

vauhti oli hurja, aikaa sai käyttää 3min. /huone siivoamiseen

Olen vasta tänään aloittanut työn kerroshoitajana ja ekan palkan saan syyskuulla.
Ainakin tänään oli ok työpäivä vaikka vauhti on hurja,nopeasti pitää laittaa huoneet kuntoon.Minkälainen palkka teillä muilla on jotka teette kerroshoitajan työtä?

moikka!teen kerroshoitajan työtä ja minulla palkka on 9.52/h.Työ on fyysisesti aika raskasta,mutta en valita näin on hyvä kun ei täällä lapissa ole parempaakaan työtä tarjolla.sesonkeina työ on todellakin vähintäänkin raskasta..ja töitä saa tehdä niin paljon kuin kerkeää.Muuten työ on mukavaa kun ilmapiiri työpaikalla on ok.tsemppiä kaikille kerroshoitajille:)Koetetaan jaksaa!!!

Palkka on tuo 9.50?/h ja olen tykännyt! Ei ole oksennuksia eikä tukkeutuneita pönttöjä tullut kertaakaan vastaan :) Fyysisesti on raskasta eli punttisalille ei tarvitse enää töiden jälkeen lähteä ;) Meillä tähdätään siihen että tunnissa saisi siivottua 3,5 huonetta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olen ollut kerroshoitajana joskus yli 10 vuotta sitten, en muista palkkaa ja työ oli aika raskasta tavallaan

Tämähän on ihan täyttää kakkaa! Ei missään hotellissa vaadita huonetta siivoamaan kolmessa minuutissa! Eihän siinä ajassa saa edes lakanoita vaihdettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Tämähän on ihan täyttää kakkaa! Ei missään hotellissa vaadita huonetta siivoamaan kolmessa minuutissa! Eihän siinä ajassa saa edes lakanoita vaihdettua...

Juu ei todellakaan ehdi......

Googlella löysin tän ja tulenpas iteki kyseleen :) Oon nyt samassa firmassa ollu puol vuotta ja siirryin nyt kerroshoitajaksi. Kaikki on kehunu että palkka on parempi ku yleisillä mutta kukaan ei kerro että kuinka paljon se sit on. Pomoa en ole nähny vähään aikaan :/ Niin kertokaapas te jotka tiedätte että kuinka paljon se harjoitteluajan palkka on ja osaakohan joku sanoa että maksetaanko mulle harj.ajan palkkaa koska ennen en ole näissä hommissa ollut ja koska se sit nousee? 3-4 v talossa olleet sanoo että niillä on palkka 9,70 ja muutama sentti päälle ja silloin kun ovat aloittaneet palkka oli tosi p*ska. Mutta tuolta suomi24:n sivuilta bongasin että mm. 2004 joku sanoi palkan olevan 7, jotain ja sehän on jo aika minimipalkka ja mielestäni muutenkin palkat tuon jälkeen nousseet siivousalalla

Itse olen kerroshoitajana ollut nyt vuoden, kun pidän opiskelusta välivuotta. Palkka oli ensimmäisen kuukauden vähän päälle 7e (harjoittelijan palkka) ja sit nousi 9,82 ja nyt tämän vuoden alussa palkka nousi kaikilla osa-aikaisilla 10,06e/h.

Mulla palkka 9,94e/h, kiire on kamala ja joo aika uskomaton toi teidän kertoma aika. Mulla on 35min aikaa siivota lähtevä huone, 15min jatkava. Riippuu varmaan hotellihuoneesta tosi paljon, meillä viiden tähden hotelli ja aika iso huone kaikkine pikkutavaroineen. Rankkaa on, kellon kanssa kilpaa juostaan, varsinkin jos sulta sitten unohtuu tai loppuu kärrystä jokin asia.

Yhteistyössä