raiskauksen kriteerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
kaverin kanssa juteltiin ja tässä tilanteessa tapahtunut niin,että mies oli väkisin yrittänyt avokkiaan vaikka toinen oli kiellelly ja yrittäny tuupata pois. vasta kun avokki alko itkeen,niin mies havahtu et mitä hemmettiä.. avokki oli sanonu et toi täyttää raiskauskriteerit ja painunu vessaan itkemään. sieltä pois tullessaan mies oli suuttunut siitä että nainen syytti häntä raiskauksesta ja mököttänyt loppuillan ja sättiny naista siitä että tollasia törkeyksiä väittää..

mitä olette mieltä? voiko se oma mururakaskultapupu raiskata? mä uskon 100% että tän jutun mies ei todellakaan ole tarkottanut pahaa,mutta....

(eikä tarvii mitään jätä se sika-juttuja,tää pari on jo eronnu,tosin muista syistä )

Alkuperäinen kirjoittaja entä:
jos mies sanoo nussineensa naisystäväänsä unissaan? Nainen herää ja tuuppaa ukon pois.
Ei semmosta voi edes tapahtua.

:laugh:
kyllä muuten voi! muistaakseni tietoa aiheesta löytyy kun googlettaa "sexomnia".

mun mies on todella aktiivinen unissaan. ihan itse olen monesti todistanut näitä unissakävelyitä ja unissaan usein tulee mun päälle touhuamaan..
:p
ei siinä mitään, kovasti räpläilee ja mulla on kivaa.. ;)

No joo tässä tapauksessa ei kyllä huvittanu. Tiiän yhden tapauksen ja trauman siitä sai ukko vaan tokas et hankkiudu siitä eroon(jos tulis raskaaks) ja jatko uniasa...

Ei ehkä tarkottanut pahaa, mutta ei selvästikään ymmärrä, että puolisoiden keskenkään ei olla niin yhteisiä, että voisi toista pakottaa mihinkään tai että pitäisi aina suostua toisen käyttöön.

Kyllä semmonen on raiskaamista, vaikka raiskaaja olisikin niin tyhmä, ettei ymmärtäis, ettei niin saa tehdä. varsinkin avo ja avioliitoissa joskus näyttää unohtuvan, ettei olla yhteensulauduttu.

siis eihän tuossa raiskausta tapahtunut vielä, mutta oli ihan aiheellista tehdä asia selväksi.

Yhteistyössä