rahat nollilla,huomenna synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lapseni kaverin synttärit huomenna, itselläni rahat nollilla.
mies ei suostu antamaan rahaa edes lainaan minulle että saisin ostettua lahjan. HOHHOIJAA. Rahaa minulle tulee huomenna iltapäivällä,mutta synttärit alkavat silloin...

etkö voisi mennä synttäreille vähän myöhemmin/ viedä lahjan jälkikäteen...tai tehdä itse jotain lahjaa? tuskinpa kukaan loukkaantuu/suuttuu jos lahja ei ole just ja nyt synttärisankarilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lapseni kaverin synttärit huomenna, itselläni rahat nollilla.
mies ei suostu antamaan rahaa edes lainaan minulle että saisin ostettua lahjan. HOHHOIJAA. Rahaa minulle tulee huomenna iltapäivällä,mutta synttärit alkavat silloin...

eikö mies voi antaa lapselleen rahaa, jotta voi ostaa kaverille lahjan. Yhtä lailla isä on velvollinen osallistumaan lapsen menoihin

hmmm.... tällä palstalla oli jokin aika sitte aikas samanmoinen alotus. sillon mie tarjosin yyveenä sen ketjun alottajalle lahjaa jonka hänen lapsensa ois voinu viiä kaverilleen. ilimasiksi oisin lähettäny sen hälle ja ei se ees mitenkään halapa lahja ollu. vaan eipä vissiin sitte kelevannu ko ei mittään vastaillu vaikka ensin osotti niin mielenkiintoa....

jäi aika paska fiilis siittä ketjusta.... en taia ihan heti tarjota omaa apuani ko ei voia sitte ees mitenkään kommentoida :/

sori ap, tää meni nytten vähän asian vierestä.

mutta siis joo, mikset tekis niin että huomena ko siulle tullee sitä rahhaa iltapäivällä niin viette sen lahjan sillon? eli lapsi mennee sillon sinne synttäreille? käviskö semmonen ratkasu?

Alkuperäinen kirjoittaja mottipää:
etkö voisi mennä synttäreille vähän myöhemmin/ viedä lahjan jälkikäteen...tai tehdä itse jotain lahjaa? tuskinpa kukaan loukkaantuu/suuttuu jos lahja ei ole just ja nyt synttärisankarilla

Näin, tuskin kukaan suuttuu jos ilmoitat ettet "pääse" aikaisemmin ja mnet vähän myöhässä?

Meillä lapsi ostaa itse omilla rahoillaan kaverinsaa juhliin lahjan. me voimme tietenkin lainaa siihen osan. Yleensä kaverilahjan suuruudeksi on valittu 1-9 euroa, sillä saa jo paljon kivaa. Ei lahjan tarvitse ola kallis, ajatus on tärkein.

Joskus se että menee paikalle riittää.
Jos rahaa ei ole voai sanoa että nyt ei ole rahaa, voimmeko tuoda lahjan jälkikäteen.
Minusta ainakin on tärkein että lapsen vieraat tulevat kun on kutsuttu.

No melkonen isäpuoli. Kyllä nyt luulis liikenevän pari euroa, että sais jotain pientä ostettua. En kyllä katselis tollasta pihtaria. Sorry, tää meni nyt aiheen vierestä.

Yhteistyössä