Villivihannes
Muista villivihannesten hyödyntäminen: nokkosta, voikukkaa, horsmaa... Esim pinaattikeiton voi tehdä pinaatin sijaan nokkosesta. Ja hyvää tulee
Joo ja noita villivihanneksia on suomessa paljon. Kirjastoon lainaamaan kirja. Mulla on sellanen.Alkuperäinen kirjoittaja Villivihannes:Muista villivihannesten hyödyntäminen: nokkosta, voikukkaa, horsmaa... Esim pinaattikeiton voi tehdä pinaatin sijaan nokkosesta. Ja hyvää tulee
Onkos toi nyt oikeesti muka jotain hienoa, jos jää joku hikinen 800 euroa laskujen jälkeen??Alkuperäinen kirjoittaja ...:juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Ja oli pakko ilmoittaa?Kiitos tiedosta,nyt voit painua muualle.Alkuperäinen kirjoittaja ...:jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..
No joillakin voi se matka olla 30km, joillakin jopa 80kmAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Siis kuinka älyttömän pitkä työmatka sulla on jos et voi pyörällä mennä?
Mä menin töihin 15km/suunta kun ei ollut varaa bensaan..
Kun meillä oli tiukkaa,syötiin näitä:
-purkkihernekeitto
-nuudelit+hernemaissipaprikasekotus
-tonnikala+makaroonit
MISTÄ HELVATASTA SÄ AATTELIT NIITÄ MUSTIKOITA POIMII??? NIITÄ EI OO TÄNÄ KESÄNÄ TULLU!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Mene poimii mustikoita ja kanttarelleja ja myy ne tai syö
kun jäisiskin laskujen jälkeen 800e.Alkuperäinen kirjoittaja :Onkos toi nyt oikeesti muka jotain hienoa, jos jää joku hikinen 800 euroa laskujen jälkeen??Alkuperäinen kirjoittaja ...:juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Työmatkani on 83km yhteen suuntaan, josta kuljen vain alkumatkan 38km autolla.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No joillakin voi se matka olla 30km, joillakin jopa 80kmAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Siis kuinka älyttömän pitkä työmatka sulla on jos et voi pyörällä mennä?
Mä menin töihin 15km/suunta kun ei ollut varaa bensaan..
Kun meillä oli tiukkaa,syötiin näitä:
-purkkihernekeitto
-nuudelit+hernemaissipaprikasekotus
-tonnikala+makaroonit