Juu kyl te pärjäätte, jätät ne laskut suraavaan tiliin. Tietty sit voi joutua kans elämään vähän kiristämällä kun ne laskut lohkasee ison osan.Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:Ja kahdesta viikosta oli kyse,sen takia tuskin tarvii kämppää myydä,vai?Muuten kun ollaan selvitty kaikesta tähän heinäkuuhun asti...Nyt sitten lähden kauppaan ja käytän noita RUOKAVINKKEJÄ hyväkseni,joita pyysin..
Siis mistä näitä idiootteja oikein sikiää?????? |OAlkuperäinen kirjoittaja ...:jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Lähes nyt kuule litoon siitä rehentelemästä, mieti vähän mitä tuut puhuun ja mihin! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Choni:TOLLO :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Ihanko tosi!!!???!!! Kerro lisää.....Alkuperäinen kirjoittaja ...:jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Lähes nyt kuule litoon siitä rehentelemästä, mieti vähän mitä tuut puhuun ja mihin! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Choni:TOLLO :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Alkuperäinen kirjoittaja Pennitön:Kertokaa hyvät ihmiset nyt miten eletään 2vkoa?!Miehellä ollu tosi vähä töitä nyt heinäkuun ajan ja mulle tuli pieni tili,josta pankki otti lyhennyksensä jo. Yhtiövastikekin pitäisi jollain ilveellä maksaa..No ehkä siihen löytyy rahat,mutta pöydällä on n. 20 kirjekuorta jotka pitäisi maksaa pois!Joistakin firmoista olen pyytänyt maksuaikaa laskuille,mutta nehän on edessä joka tapauksessa jossain vaiheessa..Autoon pitäisi saada bensaa että töihin pääsisi.Pakko ajaa autolla kun muulla ei pääse..Ja vielä sekin että pitäisi syödäkin jotain..
Miten ihmeessä tästä selvitään.Miehelle tulee onneksi tili kuukauden puolessa välissä..
Nyt helppoja ja halpoja ruokaohjeita kehiin!
ja sitä paitti menee muutes veroihin palkasta enempi jos asuu vuokralla!!Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:mitä helvetin eroa sillä on maksaako omaa kämppää vai vuokraa siis jos on rahapula ni joutuuhan sen vuokranki maksaan tai joutuu aika nopeesti pellolle..luuleeko joku että vuokralla asuminen on halvempaa?miten raha asiat paranee että myy kämpän ja muuttaa vuokralle ja maksaa vähntään saman summan?
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
vilkaseppa peiliin... kumpikohan täällä eka sen tarpansa avas haukkumalla?!Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Siis mistä näitä idiootteja oikein sikiää?????? |OAlkuperäinen kirjoittaja ...:jos joku tänne kirjottaa et rahat loppu, ni ei se tarkota et kaikilla on.. halusin vaan kertoo et meillä menee hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Lähes nyt kuule litoon siitä rehentelemästä, mieti vähän mitä tuut puhuun ja mihin! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:PÖLLÖ :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Choni:TOLLO :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
Alkuperäinen kirjoittaja ...:juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
ihanaa kun on rahaa... muakin naurattaa... mähän en mikään vaate friikki ole.. itelle ois pitäny ostaa jotkut housut mut arvaa ostinko.. en.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e
no eipä sua kauaa naurattanu...Alkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa kun on rahaa... muakin naurattaa... mähän en mikään vaate friikki ole.. itelle ois pitäny ostaa jotkut housut mut arvaa ostinko.. en.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:juu, ja tämä kissa pääs shoppailee.. lapselle piti ostaa vähän syksyvaatteita, sade takki ja housut, välikausipuku... kaverin syntyvälle lapselle tein ite sellasen korin missä oli vaatteita, vaippoja, tutteja, tuttipullo, ainu ensipupu jne.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulosAlkuperäinen kirjoittaja ...:ihanaa... mulla tuli kans tili ja kaikkien laskujen jälkeen mulle jäi 779e pääs vähän shoppailee... miehelle jäi laskujen jälkeen vähän vajaa 300e onneks mies saa ylityöistä rahaa 2 viikon päästä vähän yli 500e