Rahahuolet on mennyttä

  • Viestiketjun aloittaja Tulipa sanottua
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="alma";27223417]selvä. ovatko piankin kuolemassa, nuo perkeleet kun saattavat kiusallaan elää satavuotiaiksi nykyään... mutta onhan se kiva kun on jotain, mitä odottaa.[/QUOTE]

:D Ja ihan hyvinhän sitä itse ehtii kuukahtaa ennen vanhempiaan :D
 
"vieras"
[QUOTE="alma";27223417]selvä. ovatko piankin kuolemassa, nuo perkeleet kun saattavat kiusallaan elää satavuotiaiksi nykyään... mutta onhan se kiva kun on jotain, mitä odottaa.[/QUOTE]

Isä on huonossa kunnossa. Äiti paremmassa, varmaan vielä kymmenenkin vuotta menee.
 
"alma"
[QUOTE="vieras";27223433]Isä on huonossa kunnossa. Äiti paremmassa, varmaan vielä kymmenenkin vuotta menee.[/QUOTE]

no voi harmi. äitisi tilanne siis. oletko ajatellut jotenkin avittaa häntä?
 
"vieras"
[QUOTE="alma";27223453]no voi harmi. äitisi tilanne siis. oletko ajatellut jotenkin avittaa häntä?[/QUOTE]

Kyllä niillä rahaa riittää. En osaa sen kummemmin auttaa muutenkaan, kyl äiti pärjää mutta isällä sairaus on edennyt pitkälle eikä ole mitään paranevaa laatua.
 
rekola
[QUOTE="vieras";27223541]Sen tiedän kyllä, vaikka ei meidän suhde nytkään ole mitenkään ongelmaton. Aika kireää on, vaikkei varsinaista riitaa.[/QUOTE]

mulla sama. En tuu oikeen juttuun vanhempieni kanssa. Liian hurahtaneita uskontoonsa ja minä olen tällainen eksynyt paimen. Lapsieni takia teitty pidän yhteyttä mutta muuten ei kyllä heidän tekemiset kiinnosta. Heidän rahojakaan en kaipaa, menevät kuitenkin seurakunnalle.
 
[QUOTE="vieras";27223541]Sen tiedän kyllä, vaikka ei meidän suhde nytkään ole mitenkään ongelmaton. Aika kireää on, vaikkei varsinaista riitaa.[/QUOTE]

Mä aikanaan olin joka asiasta erimieltä vanhempieni kanssa ja vähät välitin heidän mielipiteistään. Onneksi välit parani, kun muutin omilleni ja teini-iän kapinointi loppui.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";27223433]Isä on huonossa kunnossa. Äiti paremmassa, varmaan vielä kymmenenkin vuotta menee.[/QUOTE]

Mun isä on ollut todella huonossa kunnossa jo yli kymmenen vuotta.
 
[QUOTE="vieras";27223822]Hyvä sulle, mulla valitettavasti teinikapinointi jatkuu vielä keski-iässäkin ja onhan se noloa.[/QUOTE]

Onhan toi noloa joo... No en mä silti aina vieläkään niin järkevästi käyttäydy, blondi mikä blondi....
 

Yhteistyössä