Rahaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on totisinta totta ja tämä on todettu toimivaksi. Netbux niminen yhtiö maksaa sinulle kun googletat, kuulostaa uskomattomalta, eikö?
Sitten asiaan.

1.Sinulla täytyy olla PayPal account (sinne menevät rahasi), jos ei ole niin tee sellainen, www.paypal.com. Valitse vaikkapa premier account (minäkin valitsin sen).
2.Mene http://netbux.org/?r=132911 tuolla teet netbux accountin. Jätäthän kuitenkin nuo numerot perään jotta he näkevät minun toimineen suosittelijana ja saan siitä ikäänkuin bonusta ja vähän vaivan palkkaa, muta se ei vaikuta mitenkään teidän tuloihinne.

He maksavat sinulle hakukoneiden käyttämisestä, jokaisesta hausta saat rahaa 2 snt. Ei kuulosta paljolta, mutta suositteleppas tuosta kavereillesi niin tienaat myös saman summan minkä he tienaavat. Max päivässä voi hakea 40 kertaa eli se tekee 80 snt. Esimerkki:
Matti tienaa joka päivä itse 80 snt googlettamalla. Hän kertoo Pekalle tuosta ja myös Pekka tienaa päivässä 80 snt. Mutta kun Pekka on laittanut Matin suosittelijaksi niin Matti tienaa myös Pekan tienaaman summan.
Eli Matti saisi 80 snt+80snt=1.6e päivään.

Tuo firma maksaa rahat vasta kun sinne on kertynyt 50 euroa. Jos ekalla kuukaudella ei ole saanut 50 euroa kasaan niin ne rahat siirtyvät seuraavalle kuukaudelle. He maksavat aina 15. päivä.

Hmm, kun tuohon potää laittaa tuo PayPal osote, niin tarkottaako se sitä mun e-mailia, minkä pistin sinne PayPaliin? Olen hakenyt varmaan parikymmentä kertaa tuola, mutta statseissa lukee että olen hakenut vain 2 kertaa, eikä rahaa ole kuin 0.04$. Tiedän, että pitää venata aina se 15 sek. ennen kun vi hakea.

Hmm, osaako joku vastata?

Yhteistyössä