Räsäskä kerranki väärässä

Samaa sanottiin kun keskarit tuli kauppoihin.
Muistaakseni tilastot näytti juomamäärien nousua silloin, ja ylipäätään aina, kun alkoholia on höllennetty.

Mutta toki kaikki riippuu ihmisestä itsestään. En ole vieläkään ostanut 8 % viiniä kaupasta, mutta olen tässä välissä käynyt Alkossa ostamassa tujakamman unilääkepullon, jota lipitin miehen kans 1 kk ajan.
 
vierailija
Muistaakseni tilastot näytti juomamäärien nousua silloin, ja ylipäätään aina, kun alkoholia on höllennetty.

Mutta toki kaikki riippuu ihmisestä itsestään. En ole vieläkään ostanut 8 % viiniä kaupasta, mutta olen tässä välissä käynyt Alkossa ostamassa tujakamman unilääkepullon, jota lipitin miehen kans 1 kk ajan.
Mä en juo alkoholia ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Muistaakseni tilastot näytti juomamäärien nousua silloin, ja ylipäätään aina, kun alkoholia on höllennetty.

Mutta toki kaikki riippuu ihmisestä itsestään. En ole vieläkään ostanut 8 % viiniä kaupasta, mutta olen tässä välissä käynyt Alkossa ostamassa tujakamman unilääkepullon, jota lipitin miehen kans 1 kk ajan.
muistat väärin, esim. 5,5% juomien tulo ruokakauppoihin ei vaikuttanut kokonaiskulutukseen millään lailla

myöskään 8% juomat eivät ole vaikuttaneet enkä usko 15 prossasetkaan vaikuttais
 
muistat väärin, esim. 5,5% juomien tulo ruokakauppoihin ei vaikuttanut kokonaiskulutukseen millään lailla

myöskään 8% juomat eivät ole vaikuttaneet enkä usko 15 prossasetkaan vaikuttais

Mulle kävi ehkä jopa päinvastoin.


Siis ku aiemmin aina ku oli pihvi- tai pitsapäivä hain alkosta putelin viiniä.
Nyt voin ostaa kaupasta punaista lambruscoa, sangriaa tai jopa mietoa punkkua ja alkoholimäärä jää vähäisemmäksi.


Itseasiassa, kun omaa alkoholinnauttimistani mietin, niin paras uudistus olisi jos viiniä saisi kahden desin purkeissa suunnilleen samalla litrahinnalla mitä nollaseiskavitosessakin. Se riittää hyvin ruokajuomaksi yhdelle.
 

Yhteistyössä