Räkätauti

Jokos se on tullut Suomeen?

Meikkis oli 12 päivää korkeassa kuumeessa, nenä tukkeessa ja kovassa yskässä. Ravailin omalääkärin ja sairaalan väliä, kun eivät saanneet kuumetta laskemaan. Nt on kuume ohi, mutta limaa on röörit vielä täynnä ja antibiootti kuuri jatkuu.
 
Oi ei, on sulla ollu rankka tauti :whistle:
Täällähän(suomessa) on pyörinyt monta kuukautta aika rankkaa influenssaa ja tavan flunssaa ja siihen kaupan päälle vielä mahatautia.. ainakin marraskuulta asti.
Mut meidän perhe on aika hyvin säästynyt(kopkop), kuopuksella 2 kertaa yhden päivän kuume, ja yhden päivän mahatauti ja mulla nyt viikon verran yskä, mutta lämpöä oli vain yhden vuorokauden aikana.
Jaksuja sinne. :wave:
 
oi sullahan on ollu kunnon kuumetauti :| täälläpäin on kans liikeellä ei ole onneksi vielä tullut mahatautia sairastettiin koko porukka :(
naapurin pikku poika on ollu nyt reilun kuukauden sisään kolme kertaa kuumeessa mutta ei mitään muuta ole löytäneet on vaan niin sitkeä virus pöpö
 
Mie peesaan rentunruusua - hää on just oikeessa...meidän kulmillakin se on jyllännyt liki joka muus talos, paitsi meillä. Meillä oli tyttö kuumees viime vuoden puolel, poika tän vuoden puolel, mutta myö aikuiset ollaan oltu suht terveinä.... eli en voi sanoa, että olis mitenkään tautista ollut meidän elo! ( Verrattuna vuoden takaiseen, jolloin oltiin koko syksy-talvi-kevät kipeinä.)
Paranemisia siulle TÄ! :) =)
 
Juu, just kun ehdin hehkuttaa, että ei ole mein talossa räkätautia, niin kuopus ressukka on kamalassa räässä! :( Kaksi yötä on mennyt valvoessa ja valittaessa, ja miullakin valvoessa.... voi pikkuista! Kuitenkin itse kommentoi tänään askarrellessaan, että "mie olen ihan kunnos, kun vaan leikkaan ja liimailen! " :heart:
 
minuu on meinannu tulla tuo räkätauti kanssa mut vanhan uskomuksen mukaan olen sitten popsinut valkosipulia oikein urakalla... :p hyvä syy laittaa leivän päälle ja herkutella... torjun siis flunssaa... :D niin ja vielä se ei ole iskenyt *koputtaa päätä siis puuta* ;)
 
Tänään kävin kuopuksen kanssa lääkärissä, ja kolme päivää sairastetaan nyt kotona. Tämä on sitä virustautia, jota on kovasti liikkellä, korvat ja kurkku ja putketkin olivat kunnossa, kuumetta vaan nostaa aaltomaisesti.... :( Yöt ovat menneet valvoessa ja täällä on melkoisen väsynyt tyttö ( ja äitikin ). :ashamed:
 

Yhteistyössä