Radiokanavien mainonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Mua on suunnattomasti häirinnyt Radio Novalla esiintynyt aikuislelujen mainonta viime viikkoina. Paljon puhutaan alkoholituotteiden mainonnasta ja sen säännöstelystä, mutta kukaan ei ota kantaa siihen, että radiossa pyörii eroottisten tuotteiden mainostus ympäri vuorokauden.

Olen tästä jättänyt palautetta Radio Novaan, mutta mietityttää, eikä tämä vaivaa muita. Minusta ei ole kiva selittää 7 v. lapselle mitä ovat "eroottiset aikuisten lelut, joilla saa vauhtia makuuhuoneeseen".

Minäkö nipo vai onko radiomainonta karkaamasta käsistä?

Minua kyllä häiritsevät huomattavasti enemmän juontajien tyhjäpäiset lässytykset omista sekoiluistaan ja heidän yleinen tyhmyytensä - eivät yleensä ymmärrä mitään selostamastaan asiasta jollei se liity johonkin BB-käänteisiin tai muuhun ihmissuhdesekoiluun.

Ei ole paha asia, että lapset pikkuhiljaa oppivat, että aikuiset harrastavat seksiä - eri tavoin. Miten luulette asioiden olleen aikaisemmin, kun kaikki nukkuivat samassa tuvassa? Ehkä jotakin kuului ja näkyi?

Minua kyllä häiritsevät huomattavasti enemmän juontajien tyhjäpäiset lässytykset omista sekoiluistaan ja heidän yleinen tyhmyytensä - eivät yleensä ymmärrä mitään selostamastaan asiasta jollei se liity johonkin BB-käänteisiin tai muuhun ihmissuhdesekoiluun.

Ei ole paha asia, että lapset pikkuhiljaa oppivat, että aikuiset harrastavat seksiä - eri tavoin. Miten luulette asioiden olleen aikaisemmin, kun kaikki nukkuivat samassa tuvassa? Ehkä jotakin kuului ja näkyi?

Ai oikeestiko lapsille pitää pakkosyöttää seksuaalisuutta????

[QUOTE="zxc";30352487]Ai oikeestiko lapsille pitää pakkosyöttää seksuaalisuutta????[/QUOTE]

Ei pidä, mutta eihän tässä mistään pakkoharjoituksista puhuttukaan. Se, että lapset silloin tällöin näkevät seksuaalisuutta eri muodoissa vilaukselta, saa heidät pitämään sitä normaalina aikuisten ihmisten asiana. Mieluummin liukkarimainos äidille ja isälle kuin se, jossa mainostetaan push-up-liivejä 10-vuotiaille.

Lapsia ei kannata kasvattaa pullossa. Kun pullo kuitenkin viimeistään murrosiässä alkaa hajota, on järkytys sitä suurempi, mitä erilaisemmat maailmat ovat pullon sisä- ja ulkopuolella.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä