Race/Scooter/Compact/Timmy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emo"

Vieras
Hakusessa olisi siis kuomurattaat. Pieneen tilaan pitäisi mahtua, jämerät, kevyet, hyvä makuuasento, kunnon tavaratila.. Millaisia on käyttökokemukset brio racesta, emmaljunga scooterista, crescent compactista ja teutonia timmystä?

Meillä racet ja ne on aivan huiput! Harkinnassa oli scooterit ja timmyt, mutta ne oli raceihin verrattuna jotenkin kolhot, racet on paljon sirommat. Timmyjä paljon kehuttiin täällä, mutta olin pettynyt niiden isoon kokoon ja kömpelyyteen, ne oli melkein samankokoiset kuin meidän yhdistelmät. Racet vei kyllä voiton vertailussa ja hyvät on ollu. V. 2011 malleista saa selkänojanki makuuasentoon =)

Timmy on yksinkertaisesti hyvä. Siinä on kunnon makuuasento (mm. Scooterissa ei ole), se on kapea, kevyt ja silti tukeva. Kuomu on suojaava. Erittäin helppo myydä käytettynä eteenpäin, on niin suosittu menopeli.

Hyvää tavaratilaa ei ole tietäkseni yksissäkään kevyissä rattaissa. Myös Timmyissä tavarakori on pieni ja siihen ei voi lastata kovin painavaa tavaraa.

[QUOTE="martta";23410705]Meillä racet ja ne on aivan huiput! Harkinnassa oli scooterit ja timmyt, mutta ne oli raceihin verrattuna jotenkin kolhot, racet on paljon sirommat. Timmyjä paljon kehuttiin täällä, mutta olin pettynyt niiden isoon kokoon ja kömpelyyteen, ne oli melkein samankokoiset kuin meidän yhdistelmät. Racet vei kyllä voiton vertailussa ja hyvät on ollu. V. 2011 malleista saa selkänojanki makuuasentoon =)[/QUOTE]

En tiedä 2011 tilannetta, mutta TImmy on aiempina vuosina ollut pienempi kuin Race ja Scooter. Sama kolho tunnelma minulla tuli Scootereista, varsin ison tuntuiset.

Meillä on kanssa noi racet yhdistelmien lisäksi ja ovat kyllä hyvät. Itsekin tykkään niiden pienestä koosta. Ja tosiaan siinä uudessa mallissa selkänojan saa makuuasentoon, meillä v. 2010 malli, jossa ei saa, mutta en ole sitä oikeastaan edes kaivannut. Meillä niitä on käytetty lähinnä matkarattaina. Kesään mennessä varmaan luovun kyllä yhdistelmistä ja siirrytään käyttämään ainoastaan raceja.

[QUOTE="vieras";23410721]En tiedä 2011 tilannetta, mutta TImmy on aiempina vuosina ollut pienempi kuin Race ja Scooter. Sama kolho tunnelma minulla tuli Scootereista, varsin ison tuntuiset.[/QUOTE]

Ainakin nyt alkuvuodesta kun kävin vertailemassa, niin timmyt oli raceja leveämmät, myös scooterit oli aika leveät

[QUOTE="martta";23410763]Ainakin nyt alkuvuodesta kun kävin vertailemassa, niin timmyt oli raceja leveämmät, myös scooterit oli aika leveät[/QUOTE]

Onko muissa mitoissa eroja? Millaiset Racen renkaat on, meneekö syvemmässä lumessa?

[QUOTE="vieras";23410770]Onko muissa mitoissa eroja? Millaiset Racen renkaat on, meneekö syvemmässä lumessa?[/QUOTE]

En mitannut muita mittoja, mutta racet on mielestäni sirommat näköiset, varmaan kapeuden vuoksi. Pituussuunnassa on mitannut, että onko eroa.
Renkaat on mun mielestä aika lailla samankokoiset kuin timmyissä. Ainakin meillä kulkee hyvin lumessa, ja seisomalaudankin kanssa pääsee hyvin liikkumaan

meillä on 2011 brion racet, ja ne on mielestäni tosi ketterät sekä kevyet, ja menee pieneen tilaan. Selkänoja ei mene ihan alas, mutta melkein kuitenkin. Olen ollut kyllä täysin tyytyväinen ostokseen. Köykäset on työntää myös sohjoisella tiellä :D

Yhteistyössä