Kuomurattaat (Scooter, Race tms) ja seisomalauta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Harkitsen yhdistelmävaunujemme myyntiä, ja tilalle ostaisin pienet kuomurattaat esim. Emmaljunga Scooter tai Brio Race. Mutta mietin, miten noiden kanssa seisomalauta toimisi? Nykyisissä vaunuissamme työntöaisa tulee niin pitkälle, että lapsi mahtuu hyvin vaunujen ja työntöaisan väliin seisomaan, mutta kuinkas noissa, ja miten niitä sitten ulottuu työntämään?

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
millainen aisa teidän vaunuissa on, nappi vai teleskooppi? racet ehkä paremmat mun mielestä tilalla, niissä kun on teleskooppiaisa..

Meillä ei oo teleskooppiasiaa vaunuissa, eli sellainen "taittuva" . Siinä esikoinen tosiaan mahtuu sinne väliin.

Mites sitten jos on toi teleskooppiaisa, niin se lapsiko sitten olis siinä aisan takana ja itse joutuu vähän kurkottelemaan työntääkseen?

Meillä racet ja seisomalauta ja 2.5v, +käyrällä pituudessa kasvava lapsi.
Mahtuu tuohon laudalle ok, silloin kun race:n työntöaisa on pisimmillään, muuten ottaa kasvot kiinni kuomuun, vaihtoehto on irroittaa kuomu.
Mun mies yli 180 cm yltää työntää hyvin mutta minä reilu160cm en, työnnän sivusta toisella kädellä mieluummin, kun normaalisti työntäessä omat jalat osuu helposti laudan reunaan.
Kyllä tuolla systeemillä puistossa ym käy, mutta ei pitkillä lenkeillä siis minä, miehellä tosiaan eri asia.

Meilläkin racet ja seisomalauta. Tosiaan työntöaisa pitää olla korkeimmillaan että lapsi mahtuu laudalle, mutta vaikka olenkin itse 157cm pitkä, ei minulla ole ollut vaikeuksia työntää tätä kokonaisuutta. Makuasioita kaikki. :)

Voisko johtua ero tuossa työntömukavuudessa erilaisesta seisomalaudastakin. Meillä on se brion perusmalli(mistä kai mainostetaan ettei kävis noihin raceihin mut kyllä se vaan meillä sopii, ostettiin eri vaunuihin alunperin kyllä) ja briolla on olemassa se kalliimpi malli josta mainostetaan et käy raceihin, jos se ei tule niin paljoa "ulos" siitä rattaasta?

Yhteistyössä