Raaskisitteko ostaa tällasia vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Maksaa 29,90e, aika kalliit vauvan kengiksi...vaikka adidasta onkin, on vaan niin suloset.

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/62-29/62-2930.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mun likan ensikengät makso reilut 40? joten aivan varmasti olisin voinu ostaa noiki.

Paitsi, et meidän vauva on vasta 8kk, eikä kävele edes vielä vähään aikaan, joten ei edes välttämättä kenkiä tarvitsis.

Tottakai ensiaskelkenkiin panostetaan, sitten kun alkaa kävelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mun likan ensikengät makso reilut 40? joten aivan varmasti olisin voinu ostaa noiki.

Paitsi, et meidän vauva on vasta 8kk, eikä kävele edes vielä vähään aikaan, joten ei edes välttämättä kenkiä tarvitsis.

Tottakai ensiaskelkenkiin panostetaan, sitten kun alkaa kävelemään.

neiti ei kans kävelly sillon vielä ku hän ne kengät sai jalkaansa

En ostaisi tuollaisia! Minä olen sitä mieltä, että lapsi ei tarvitse kenkiä ennen kuin kävelee. Meillä poika on nyt siinä hilkulla, että kohta kävelee. Mutta meinaan odottaa kenkien kanssa siihen asti, että en todellakaan osta enää mitään talvikenkiä, mutta en ihan vielä voi laittaa jalkaan mitään kevätkenkiäkään.

Ensiaskelkenkiin meinaan kyllä rahallisesti panostaa ja ostaa hyvän merkkiset ja -malliset. Onhan nuo Adidaksetkin suloisen näköiset, mutta minusta ihan turhat. Meillä ainakin on muutakin rahanmenoa ihan riittävästi.

Mulla on kyllä turhamaisuuteen taipuvaisuutta. En ehkä Adidaksen kenkiä ostaisi, kun en taida oikein olla sen tyyppinen, mutta kolmekymppiä johonkin prinsessan vaatteeseen - - taitaa mennä aika herkästi... :ashamed:

No jos ihan totta puhutaan, niin en kuuna kullan valkeana ostaisi. Ensinnäkin nuo adidakset ovat miusta rumat. Toiseksi ne on ihan todella turhat; nuohan ovat enemmänkin tossut kuin kengät. Ja tossuista taas en tuollaista summaa maksaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Naksneppari:
Mulla on kyllä turhamaisuuteen taipuvaisuutta. En ehkä Adidaksen kenkiä ostaisi, kun en taida oikein olla sen tyyppinen, mutta kolmekymppiä johonkin prinsessan vaatteeseen - - taitaa mennä aika herkästi... :ashamed:

Ei mullekaan tuolla merkillä ole väliä, ei todellakaan tarttis olla mitkään adidakset, mut tuon tyyliset kuitenkin. Ellokselta vaan kattelin lapsille kevätvaatetta ja nuo sattu silmään, ei siellä oikein ollu muita vauvan kenkiä kuin nuo adidakset ja puma merkkiset.

Pitää ettiä esikoisen ensikengät jostain, tulis niillekin sitte käyttöä...kun ei ollu aikoinaan mitkään halvat ja tosi vähän aikaa oli käytössä..

Sitä meinaa aina haksahtaa tällasiin ;)

AP:En sitä tarkoittanutkaan, että merkillä väliä olis. On vaan jotain, mitä ei osta koskaan ja jotain muuta mitä sitten aina ostaa, tottumuksesta varmaan (tänäänhän täällä on taas sodittu Lassiet vastaan Reimatecit - tuhannes maailmansota...) . Mutta enemmän oon sellainen Lady-osaston kannattaja, siks varmaan nuo urheilullisemmat vehkeet jäis hyllylle. Ellei tietenkin olis vaaleanpunaiset... Mutta osta pois, onhan nuo söötit. Toisaalta mitkä ei olis, jos koko on 19...? :)

Yhteistyössä