Ostin kuomat itselleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
tai ainakin melkein, eikö nää sellasia ainakin muistuta. :xmas:
60-8092.jpg

Aattelin jos tänä talvena rämpis lumessa oikein urakalla.

No noihan on tyylikkään verrattuna mun punaisin putkivarsikuomiin! Mistä ostit?

Mutta Kuomat on kyllä aivan ylivertaiset käyttömukavuudeltaan, joten hitot ulkonäöstä... Kuka sitä ny muutenkaan on hehkeä toppapuvussa ja pipa päässä.

HETI kun joku löytää TYYLIKKÄÄN JA LÄMPIMÄN pipan, niin kertokoot mulle. Mun tietääkseni ne on harvinaisempia kuin fiksut blondit.

[QUOTE="vieras";22401440]Kuka helvetin neropatti viitsii rämpiä lumessa kymmenen sentin koroilla :O[/QUOTE]

Aika köyhää jos vaihtoehdot talvikengiksi ovat vain 10-sentin korot tai yllämainitut kengät..

Järkyttävän rumathan noi on, mut varmasti lämpimät, käytännölliset ja just omiaan lumessa rämpimiseen.
Kengät tilanteen mukaan ja jotenkin eppäilen ettei luna lähde noissa valssaamaan kunnantalon uuden vuoden kekkereihin (onks sellasia edes olemassakaan? no who cares?)

[QUOTE="vieras";22401406]No noihan on tyylikkään verrattuna mun punaisin putkivarsikuomiin! Mistä ostit?

Mutta Kuomat on kyllä aivan ylivertaiset käyttömukavuudeltaan, joten hitot ulkonäöstä... Kuka sitä ny muutenkaan on hehkeä toppapuvussa ja pipa päässä.

HETI kun joku löytää TYYLIKKÄÄN JA LÄMPIMÄN pipan, niin kertokoot mulle. Mun tietääkseni ne on harvinaisempia kuin fiksut blondit.[/QUOTE]

Joo en ole mitään tyylipisteitä hakemassa jos kahlaan kinoksissa omaksi ilokseni. Ja muutenkaan.
Ellokselta tilasin just.. että täytyy vaan toivoa että ovat hyvät jalassa.:rolleyes:

Järkyttävän rumathan noi on, mut varmasti lämpimät, käytännölliset ja just omiaan lumessa rämpimiseen.
Kengät tilanteen mukaan ja jotenkin eppäilen ettei luna lähde noissa valssaamaan kunnantalon uuden vuoden kekkereihin (onks sellasia edes olemassakaan? no who cares?)

:laugh: Ei tiedä kuule mitään.. vaik lähtisinki.

Joo ihan lumessa tarpomiseen hankin, jos pysyis varpaat kuivina ja lämpiminä kuten lupaavat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hih, vähän samantyyliset kuin mun koiranulkoilutuskengät. Ne on aika kamalat, mut tosi lämpimät. En mä koiran kaa metsässä rämpiessä jaksa miettiä, oonko tyylikäs. Lämpöisyys merkkaa ja se ettei liu'u eikä tuu lumi sisään. Noi sun on varmasti hyvät talvella.

Muuten käytänkin sit aina maihareita tai vähintään 15cm korolla varustettuja kenkiä.

Yhteistyössä