Raahelaisia!? Onko Raahe kiva paikka asua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Tähän mennessä ollut ihan kiva. Tosin en ole kauaa vielä asunut, joten kysymyksiin en osaa vastata. :) Mutta eiköhän tähän joku tule kohta listaamaan miinukset, niinkuin yleensä kun kysytään Raahesta mielipidettä. :xmas:

No meinasin just tulla sanomaan että mua ei sais kilon kappaleinakaan sinne. :D

Ei, vaan mulla ei kokemusta ole Raahessa asumisesta, ja nekin kokemukset kun olen käynyt, rajoittuu sellaisiin piireihin, joissa pyöriminen missä tahansa päin Suomea on epämiellyttävää.

Onhan Raahessa ihana vanhakaupunki, ja yleensäkin se keskusta-alue on mun mielestä tosi viihtyisä. :) Päiväkodit on kuulemma hyviä. Turvakoti on kaunis. :D Mutta sinne te ette varmaan kyllä ole menossa. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:
Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin :)

Juu, niitä alueita mäkin kehottaisin vähäisen kokemukseni perusteella välttelemään viimeiseen asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:
Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin :)

Mielummin ehkä Ollinsaari kuin Pattijoki :D
Ei mua sais kyllä muuttamaan Raaheen enää pakostakaan, ihan kauhea paikka. Voihan siellä joku viihtyä jos on tyytyväinen pikkukaupungin elämään.
 
Ajattelin otsikosta, että on kai tämä vitsi?:D Joo, Raahessa asunut, enkä ikinä, ikinä menisi takaisin vaikka maksettaisiin mitä. Sisäsiittoista porukkaa ja tylsä kaupunki. Ainoa hyvä puoli oli vanhakaupunki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.
Hauska. :D Miksi pitäisi asua lähellä Oulua?

Siihen on monta syytä. Muunmuassa se, että paremmat palvelut lähellä. Ja, jos jotakin on hankkimassa, niin ei tarvi aina ostaa kalleimmasta paikasta...kun on hiukan enmmän valinnan varaa. Itse arvostan sitä, että Isompi kaupunki on suht lähellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:
Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin :)

Voi ei, mksi ei Ollinsaareen? Ei missään voi olla niin hiljaista kuin meillä täällä. Riippuu tietenkin missäpäin Ollinsaarea on. J atosi lyhyt matka tuonne "cityyn". Pattijokiset on pattijokisia, taitaa historia painaa kummasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.
Hauska. :D Miksi pitäisi asua lähellä Oulua?

Siihen on monta syytä. Muunmuassa se, että paremmat palvelut lähellä. Ja, jos jotakin on hankkimassa, niin ei tarvi aina ostaa kalleimmasta paikasta...kun on hiukan enmmän valinnan varaa. Itse arvostan sitä, että Isompi kaupunki on suht lähellä.

Toisaalta kuitenkin hankit sen asunnon jo kalliimmasta paikasta... Asunto on elämän kallein hankinta.
 
Hyvä paikka Raahe on asua :) Ite asuin siellä vajaa kuus vuotta ja voisin muuttaa takaisin milloin vain.. Mun kokemuksen mukaan kyllä ei yhtään sisäänpäinlämpiävää porukkaa, verrattuna moniin muihin paikkakuntiin..
Raahe on hyvä paikka ja Ollinsaari mun mielestä ainakin viihtyisä :)
 

Yhteistyössä