Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tähän mennessä ollut ihan kiva. Tosin en ole kauaa vielä asunut, joten kysymyksiin en osaa vastata.Mutta eiköhän tähän joku tule kohta listaamaan miinukset, niinkuin yleensä kun kysytään Raahesta mielipidettä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin![]()
Hauska.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hauska.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.Miksi pitäisi asua lähellä Oulua?
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hauska.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.Miksi pitäisi asua lähellä Oulua?
Alkuperäinen kirjoittaja raahelainen:Ihan kiva paikka, porukka vähän sisään lämpiävää ja tuuli on ilkee. muuta negatiivista en keksi. Ollinsaareen tai kummattiin en ehkä heti muuttais. Pattijoki ehkä kaikista kivoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hauska.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Kauhee paikka...Liian pitkä matka Ouluun. Suosittelen muuttamaan lähemmäs Oulua. Liminka tms.Miksi pitäisi asua lähellä Oulua?
Siihen on monta syytä. Muunmuassa se, että paremmat palvelut lähellä. Ja, jos jotakin on hankkimassa, niin ei tarvi aina ostaa kalleimmasta paikasta...kun on hiukan enmmän valinnan varaa. Itse arvostan sitä, että Isompi kaupunki on suht lähellä.