M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:kummissaan:
Kutsussa lukee: "toivomme teidän jättävän perheen pienimmät kotiin"
Eli aika selvästi minusta asiasta on mainittu.
ap
Sori, mutta mun mielestä aika törkeästi sanottu...
Niin minustakin! Me emme varmaan menisi koko häihin jos lapsemme ei olisi tervetullut.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:kummissaan:
ap
Niin minustakin! Me emme varmaan menisi koko häihin jos lapsemme ei olisi tervetullut.
No, minkäslainen lause olisi sitten äidin mieleen? Parahin ahkera äitimuori. Olemme lapseton, rahaton ja melkein häätilaton pariskunta. Haluamme kuitenkin häät. Teidän lapset ovat maailman ihanimpia pikkupilttejä ja kyllä! rakastamme heidän pikkukätösten tuotoksia ja kaunista ääntä. Toki ymmärrämme, että teidän olisi ihan välttämättä saatava nämä piltit tänne juhliin, koska ette voi tulla ilman. Ette vaan voi. Se on pakko saada nämä lapsoset tänne meidän juhliin pelaamaan pelejä, piirtämään, syömään herkkuja ja juoksemaan ympäri hääpaikkaa sekä valittamaan, koska on niin tylsää. Mutta jos mitenkään me voisimme tässä - näin juhlien maksajina - toivoa, että ette tulisi lapsien kanssa. Tiedän, olen julma, kamala, kova, kylmä narttu, mutta pliis, sydänkin melkein itkee tämän asian vuoksi.
P.S Ehkä pari olisi iloissaan, että ette menisi vieraiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:----Kutsussa lukee: "toivomme teidän jättävän perheen pienimmät kotiin" --
Tämä on hääparin päivä, yrittäkää ymmärtää. jos he eivät halua lapsiahäihinsä (joita muuten voisi tullakkin esim 50) niin se on heidän valintansa ja minä kunnioitan sitä! Minusta tuo on erittäin hyvin kirjoitettu kutsuun.
Häät ovat heidän, eikä teidän!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:----Kutsussa lukee: "toivomme teidän jättävän perheen pienimmät kotiin" --
Tämä on hääparin päivä, yrittäkää ymmärtää. jos he eivät halua lapsiahäihinsä (joita muuten voisi tullakkin esim 50) niin se on heidän valintansa ja minä kunnioitan sitä! Minusta tuo on erittäin hyvin kirjoitettu kutsuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:----Kutsussa lukee: "toivomme teidän jättävän perheen pienimmät kotiin" --
Joo, mutta jos jo kuoressa lukee, että tarkoitettu vain vanhemmille, niin mun mielestä on tosi törkeetä ja tökeröä mainita se vielä erikseen kutsussa. Antaa todella huonon kuvan koko hääparista!!
Alkuperäinen kirjoittaja just. tosi törkee kutsu.:mä en menis itsekään. enkä haluis olla koko pariskunnan kanssa enää sen jälkeen tekemisissä-me ollaan perhe, ja häät on perhejuhla. ollut aina. nykynuoret on keksineet tän lapsettoman hääjuhlan. kele.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:kummissaan:
ap
No, minkäslainen lause olisi sitten äidin mieleen? Parahin ahkera äitimuori. Olemme lapseton, rahaton ja melkein häätilaton pariskunta. Haluamme kuitenkin häät. Teidän lapset ovat maailman ihanimpia pikkupilttejä ja kyllä! rakastamme heidän pikkukätösten tuotoksia ja kaunista ääntä. Toki ymmärrämme, että teidän olisi ihan välttämättä saatava nämä piltit tänne juhliin, koska ette voi tulla ilman. Ette vaan voi. Se on pakko saada nämä lapsoset tänne meidän juhliin pelaamaan pelejä, piirtämään, syömään herkkuja ja juoksemaan ympäri hääpaikkaa sekä valittamaan, koska on niin tylsää. Mutta jos mitenkään me voisimme tässä - näin juhlien maksajina - toivoa, että ette tulisi lapsien kanssa. Tiedän, olen julma, kamala, kova, kylmä narttu, mutta pliis, sydänkin melkein itkee tämän asian vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just. tosi törkee kutsu.:mä en menis itsekään. enkä haluis olla koko pariskunnan kanssa enää sen jälkeen tekemisissä-me ollaan perhe, ja häät on perhejuhla. ollut aina. nykynuoret on keksineet tän lapsettoman hääjuhlan. kele.
Miten sä et voi tajuta että kaikki ei rakasta niitä sun kullannuppujasi ja ei halua niitä kiljumaan sinne häihinsä, joiden on tarkoitus olla HÄÄPARIN tärkeä päivä, ei sinun. Sinä voit pitää ne lapsikultas tissiesti välissä sitten kaikki muut ajat, mut anna edes hääparin tehdä juhlastaan omanlaisensa.
Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaaaaan ymmärrä tätä:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:kummissaan:
ap
Voi hyvän tähden mikä idiootti, jätä toki häät järjestämättä jos on taloudellisesti noin tiukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vituttaa nää tollot:Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaaaaan ymmärrä tätä:Alkuperäinen kirjoittaja H:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:kummissaan:
ap
Voi hyvän tähden mikä idiootti, jätä toki häät järjestämättä jos on taloudellisesti noin tiukkaa.
Ehei, häänjärjestäjän ei todellakaan tarvitse jättää häitä järjestämättä sen vuoksi ettei halua pikku PirkkoLiisoja sinne vinkumaan. Hääparilla on oikeus kutsua häihinsä vaikkapa vain vuohia ja lampaita, se EI OLE VIERAIDEN ASIA!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just. tosi törkee kutsu.:mä en menis itsekään. enkä haluis olla koko pariskunnan kanssa enää sen jälkeen tekemisissä-me ollaan perhe, ja häät on perhejuhla. ollut aina. nykynuoret on keksineet tän lapsettoman hääjuhlan. kele.
Miten sä et voi tajuta että kaikki ei rakasta niitä sun kullannuppujasi ja ei halua niitä kiljumaan sinne häihinsä, joiden on tarkoitus olla HÄÄPARIN tärkeä päivä, ei sinun. Sinä voit pitää ne lapsikultas tissiesti välissä sitten kaikki muut ajat, mut anna edes hääparin tehdä juhlastaan omanlaisensa.
Mä en tajua, et miten muka KOKO hääpäivä voi mennä PILALLE, jos häissä yksikin lapsi päästää äänen suustaan ja vähän juoksee tai leikkii...??
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mun mielestä avioparin toivetta kuuluu noudattaa ja jättää lapset himaan...
Alkuperäinen kirjoittaja prkl tollot:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja just. tosi törkee kutsu.:mä en menis itsekään. enkä haluis olla koko pariskunnan kanssa enää sen jälkeen tekemisissä-me ollaan perhe, ja häät on perhejuhla. ollut aina. nykynuoret on keksineet tän lapsettoman hääjuhlan. kele.
Mä en tajua, et miten muka KOKO hääpäivä voi mennä PILALLE, jos häissä yksikin lapsi päästää äänen suustaan ja vähän juoksee tai leikkii...??
Joo, mut kato kun tässä on just se idea, että SUN ei tarviikaan tajuta mitään, eikä munkaan, vaan se HÄÄPARI päättää ketä kutsuu ja sillä siisti. Vaikka ne päättäisi kutsua kaikkien muiden lapset mut päättää jättää ILONAINKERIN ja SAMIPETTERIN kutsumatta, niin helkkari se on niiden oma asia! En minäkään ymmärrä kaikkia häitä joissa olen ollut, mut kun se ole mitenkään mun asiani kertoa mielipidettäni tai ihmetellä, koska ne ei ole mun hääni.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ja ihan vaan sellanen huomio, et miks kutsua yhtään ketään jos meteli ärsyttää js on raha tiukalla? Vihkaskaa pikasee ja pämpätkää pää täytee kahdestaa, saatte enemmän kakkuaki kun ei oo vieraat sitä syömässä.