r-testistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Apua,kohta tulee pissat housuun!!

Yritän siis pidättää kun ajattelin tehdä testin tänään...Kävin viimeksi pissalla 2h sitten enkä ole juonut mitään koko aikana,mutta on jo viikon ajan pissattanut noin puolentoista tunnin välein :/
Menkat on kaks pvää myöhässä ja odotukset testin suhteen korkealla :) Pari päivää sitten oli haalea plussa

Tahtoisinkin kysyä,että vieläkö istun jalat ristissä vai näkyisiköhän se tulos jo ?? Tunnin olin itse ajatellut vielä odottaa... testi on first singal-merkkinen

tota..olisko ollut se predictor testi joka näyttää 4pvä ennen menkkojen alkua. Aika outoa muutenkin kun yleensä ennen menkkoja tuntee kyllä et on tulossa. nyt ei mitään sellaisia tuntemuksia vaikka olen tarkkaan seurannut

Odota pari päivää ja tee aamupissasta vielä testi. Sen luulis jo näyttävän jotain - tai sitten ei.

Mulle kävi joskus noin että tein testin ja siihen tuli haamu ja tein vielä toisen testin seuraavana päivänä joka näytti negaa. Menkat alkoi n. pari viikkoa siitä.

Toivottavasti sulla kävis paremmin kun mulla silloin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmettelen kyllä et mikäköhän mulla sit on kun raskausoireet ollu aika selvät ja menkat ollu aina päivälleen säännölliset jo 2 vuotta... :/

Mulla on sama ongelma, kuin sulla... Eilen testasin, mutta vieläkään ei menkkoja näy...Mä olen varmaan valeraskaana sitten, kun tissit painaa ja hajuaisti toimii.

Yhteistyössä