Quinnyn vaunut ja rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla ei oikeestaan oon huonoja kokemuksia Quinnysta.Itselläni on speedi xs. alussa pidin siinä kaukaloa ja koppaa jotka kummatkin oli tosi helppo siihen asentaa ja nyt ne toimii rattaina. Ovat olleet käytössä jo kaksi vuotta.ainoa on että ne vie ison tilan , mutta sen tiesin jo ostaessani ne .
Mitään vikaa niissä ei ole ollut tähän mennessä, vaikka kuljen maastossa kuin maastossa, eli ne ovat olleet tosi kovassa käytössä.
Ehdoton suosikki, enkä vaihtais muihin

Itselläni ei ole quinnyjä,mutta aikaisemmin haaveilin niistä.Rattaat ovat aika isot,itse reissaan yleisillä joten jäi hankkimatta.Sopivat paremmin ulkoiluun,muttei välttämättä kaupungille.Ostin tavalliset matkarattaat.

Käymme Barcelonassa päivittäin (asumme lähellä) eli kaupunki oloissa niiden käytössä ei ole omasta mielesta mitään haittaa. Käytämme metroa, busseja ja junia ahkerasti. Pysähdymme terasseille ja ravintoloihin eivätkä rattaat ole olleet koskaan este. on tietenkin paikkoja joihin ei pääse , ovet liian kapeat joten leveys on haittana, mutta hyvin vähän on ollut sellaisia paikkoja. Kassojen väliinkin mahtuu aivan huoletta ruokakaupoissa. Rattaat ovat aina mukana , missä sitten liikunkin Suomessa tai ulkomailla

Meillä on Quinny Formula kolmipyöräiset yhdistelmävaunut. Kätevät muuten, mutta aina rappusissa lastenvaunuille on varattu "kaksi kaistaa" (eli nelipyöräisille vaunuille) eli vaunut on pitänyt työntää ylös/alas keula pystyssä taiteillen.

Yhteistyössä