Q: Armeija vai Sivari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26996100:
Ja jos sä henkilökohtaisesti et jostain pidä, nimittelet sitä jotain estoitta kaikilla maailman nimityksillä, joita sylki suuhun tuo? :whistle: Selevä.
eikös täällä mielipiteensä saa sano ihan suomeksi kuka haluaa?!??!!? vai pitääkö siihen pyytää erikseen lupa sinulta:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996122:
eikös täällä mielipiteensä saa sano ihan suomeksi kuka haluaa?!??!!? vai pitääkö siihen pyytää erikseen lupa sinulta:whistle:

Saa sanoa. Mutakuono-sanan julkinen huutelu tuppaa nykyään olemaan samanlainen itsehäpäisy kuin joskus 1930-luvulla oli esiaviollinen seksi, mutta itsepä huutelusi tiedät..

Vastuunkantajat kantavat vastuunsa ja käyvät armeijan. Omaan napaansa tuijottavat sivarit eivät ole vastuunkantajia, vaan oman edun tavoittelijoita.

Yleensä ottaen kyllä tuntuu että monet menee armeejaan, juurikin ettei tarvi kantaa vastuuta, kyseisestä päätöksestä. Ja ei armeejassa opeteta vastuun kantamaista, vaan kantamista, ilman vastuuta tai ilman aattelua..

Kyllä se niin vain on että jokainen vastuun kantaja joka ei omaan napaansa katso, tajuaa ettei sotiminen ja toisen tappaminen ikinä ole kuin omaan napaan katsomista. Se ei myöskään ole vastuun kantamiasta, vaan välttämistä, mikä onkaan parempi tapa välttää kuin kuula kalloon..

Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996179:
sulla ei taida biologia olla kovin vahva kun et erota lehmää ja norsua.... mutta eihän kaikki osaa perusjuttua, liikaa vaadittua.

Samaa sukua, kunnon jokinorsu. :D Eikö se ollut teidän suosima nimi?

[QUOTE="vieras";26996183]Yleensä ottaen kyllä tuntuu että monet menee armeejaan, juurikin ettei tarvi kantaa vastuuta, kyseisestä päätöksestä. Ja ei armeejassa opeteta vastuun kantamaista, vaan kantamista, ilman vastuuta tai ilman aattelua..

Kyllä se niin vain on että jokainen vastuun kantaja joka ei omaan napaansa katso, tajuaa ettei sotiminen ja toisen tappaminen ikinä ole kuin omaan napaan katsomista. Se ei myöskään ole vastuun kantamiasta, vaan välttämistä, mikä onkaan parempi tapa välttää kuin kuula kalloon..[/QUOTE]

Aika täydellisesti sanottu!!

[QUOTE="vieras";26996217]sinä läski ämmäkö arvostelet täällä armeijaa käymättömiä miehiä epämiehiksi?[/QUOTE]minä, itse olen käynyt armeijan VAIKKA olen nyt läski. silloin en vielä ollut ja olin siellä vuoden:D

[QUOTE="vieras";26996183]Yleensä ottaen kyllä tuntuu että monet menee armeejaan, juurikin ettei tarvi kantaa vastuuta, kyseisestä päätöksestä. Ja ei armeejassa opeteta vastuun kantamaista, vaan kantamista, ilman vastuuta tai ilman aattelua..

Kyllä se niin vain on että jokainen vastuun kantaja joka ei omaan napaansa katso, tajuaa ettei sotiminen ja toisen tappaminen ikinä ole kuin omaan napaan katsomista. Se ei myöskään ole vastuun kantamiasta, vaan välttämistä, mikä onkaan parempi tapa välttää kuin kuula kalloon..[/QUOTE]

Tästä kirjoituksesta oikein huokuu se "taso" jota sivariuden kannattajat edustajat.

Yhteistyössä