V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26995823:Egyptistä ja Korean demokraattisesta tasavallasta löytyy miehekkäimmät miehet?
Muslimit ja vasemmistoaatteet ovat palstammojen sydäntä lähellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26995823:Egyptistä ja Korean demokraattisesta tasavallasta löytyy miehekkäimmät miehet?
no en, en vaian pidä mutakuonoista. suomimies on ainoa oikea miesAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26995863:Ei vitsi
Trolli taidat olla.
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996079:no en, en vaian pidä mutakuonoista. suomimies on ainoa oikea mies
eikös täällä mielipiteensä saa sano ihan suomeksi kuka haluaa?!??!!? vai pitääkö siihen pyytää erikseen lupa sinultaAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26996100:Ja jos sä henkilökohtaisesti et jostain pidä, nimittelet sitä jotain estoitta kaikilla maailman nimityksillä, joita sylki suuhun tuo?Selevä.
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996079:no en, en vaian pidä mutakuonoista. suomimies on ainoa oikea mies
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996122:eikös täällä mielipiteensä saa sano ihan suomeksi kuka haluaa?!??!!? vai pitääkö siihen pyytää erikseen lupa sinulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26996145:Saa sanoa. Mutakuono-sanan julkinen huutelu tuppaa nykyään olemaan samanlainen itsehäpäisy kuin joskus 1930-luvulla oli esiaviollinen seksi, mutta itsepä huutelusi tiedät..
no aito SUOMALAINEN enkä mikään ählämiSinä olet sitten mikä?? Ainoa oikea...?
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996153:no aito SUOMALAINEN enkä mikään ählämi
kuten jokainen lehmä tällä palstalla.Nolouden huippu sinä olet, hapeäksi suomalaisuudelle!
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996165:kuten jokainen lehmä tällä palstalla.
sulla ei taida biologia olla kovin vahva kun et erota lehmää ja norsua.... mutta eihän kaikki osaa perusjuttua, liikaa vaadittua.Sinähän sen nähtävästi tiedät, ihan kuvasi perusteella!Kunnon lehmän elämää...
Vastuunkantajat kantavat vastuunsa ja käyvät armeijan. Omaan napaansa tuijottavat sivarit eivät ole vastuunkantajia, vaan oman edun tavoittelijoita.
Nolouden huippu sinä olet, hapeäksi suomalaisuudelle!
Sinä se mamupatjana olet nolouden huippu ja häpeäksi ihan kaikille.
Sinä se mamupatjana olet nolouden huippu ja häpeäksi ihan kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996179:sulla ei taida biologia olla kovin vahva kun et erota lehmää ja norsua.... mutta eihän kaikki osaa perusjuttua, liikaa vaadittua.
mä oon kunnon nainen täydellistä naista 120kg! jokinorsu nimen omaan!Samaa sukua, kunnon jokinorsu.Eikö se ollut teidän suosima nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996205:mä oon kunnon nainen täydellistä naista 120kg! jokinorsu nimen omaan!