Pyysin miestä ostamaan pojalle kumisaappaat :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Pojalla käyny kasvypyrähdys ja molemmat kumpparit käyneet pieniksi.

Ostin itse jonkin aikaa sitten ihanat vihreät Reiman kumpparit.

Pyysin miestä ostamaan toiset saappaat.

No, oli sitten ostanu kahdet ja vielä vihreät.
Kivaa, meil on sitten kolmet Reiman vihreät kumisaappaat kokoa 27 :D :kieh: :D

p.s muitakin värejä ois ollu esim. sininen, harmaa ja punainen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiva :D miks se osti kahdet? ja samanlaiset? vai pyysitkö et ostaa samanlaiset? vai onko teillä vaan samanlainen maku.

Pyysin ostamaan Reiman saappaat ja samaa kokoa (kotiin ja päiväkotiin ) mut eri värisenä, koska saappaat voivat kulkea kodin ja päiväkodin välillä.

Mies oli sit päättäny että ostaa sit samalla kahdet. Ois ollu edes toisen väriset ja numeroa suuremmat :D

Alkuperäinen kirjoittaja m:
mihin tarviitte useammat kumpparit kun yhdet oli jo?
Jutustahan kävi selkeästi ilmi, että vanhat olivat jo pienet. Se jäi sitten arvailun varaan miksi mies osti samaa kokoa ja vielä kaksi paria. Tässä kohdassa pitää varmasti turvautua kaikilta löytyvään kokemustietoon miesten huonoista lastenvaateasiaymmärryksistä.

:-) Kuulostaa tutulta. Minä pyysin myös muutama viikko sitten miestä ostamaan pojalle kumpparit. Edelliset oli nokialaiset kokoa 30 ja mies sitten osti jotkut halpismallit kokoa 31 sillä seurauksella, että kun nokialaisissa on reilu mitoitus, uudet saappaat on lähes saman kokoiset ku vanhat.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Jutustahan kävi selkeästi ilmi, että vanhat olivat jo pienet. Se jäi sitten arvailun varaan miksi mies osti samaa kokoa ja vielä kaksi paria. Tässä kohdassa pitää varmasti turvautua kaikilta löytyvään kokemustietoon miesten huonoista lastenvaateasiaymmärryksistä.

niin mutta ap oli ostanut jo yhdet samaa kokoa olevat kumpparit.. tuskin osti liian pienet tai pyysi miestä ostamaan liian pienet..

Alkuperäinen kirjoittaja V:
:-) Kuulostaa tutulta. Minä pyysin myös muutama viikko sitten miestä ostamaan pojalle kumpparit. Edelliset oli nokialaiset kokoa 30 ja mies sitten osti jotkut halpismallit kokoa 31 sillä seurauksella, että kun nokialaisissa on reilu mitoitus, uudet saappaat on lähes saman kokoiset ku vanhat.

Tuon takia mä pyysin samanlaiset kun ne jotka mä ensin ostin.
"Markettisaappaat" on usein pientä mallia.
Ois menny liian vaikeeksi jos miehen ois pitäny ostaa muun merkkiset saappaat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

niin mutta ap oli ostanut jo yhdet samaa kokoa olevat kumpparit.. tuskin osti liian pienet tai pyysi miestä ostamaan liian pienet..

Juu, eli mä ostin uudet kokoa 27 ja mies osti kahdet lisää 2x 27 :D

No käy vaihtaan ne, toiset erivärisiin ja toiset isompiin. Ne on noi miehet kyllä sellasia lasten tavaroiden ostajia et olen todennut paljon helpommaksi ostaa kaikki itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No käy vaihtaan ne, toiset erivärisiin ja toiset isompiin. Ne on noi miehet kyllä sellasia lasten tavaroiden ostajia et olen todennut paljon helpommaksi ostaa kaikki itse.

Lauantaina aion mennä. Toiset vaihdan isompiin ja eri väriin.
Yritystä sentään oli eikä mutissu vastaan kun pyysin saappaita.
Mä hoidan meillä lapsen vaatetuksen (jä vähän liiankin hyvin ) :D