pyyntö

Lapsen saanti on maailman paras asia!
Aina lapsi ei ole alun perin ns. suunniteltu, mutta siitä voidaan tehdä haluttu vaikka alussa se yllätys olikin.

Teiniäidit ovat upeita ihmisiä jos ottavat vastuun lapsestaan. Mutta minun mielipide on se että tulee sitä äidiksi 16v tai 18v tai ihan minkä ikäisenä tahansa silloin täytyy kasvaa aikuiseksi ja turvata lapselle paras mahdollinen elämä.

Bilettämiset ja kännissä rypemiset, irtosuhteet ja muut eivät kuulu vastuullisen äidin viikonloppu suunnitelmiin.
Äiti on ainut oikea kasvattaja omalle lapselleen ei mummo tai täti.

En sano etteikö äidit saisi juhlia, mutta siinä rajoissa että jos lapselle sattuu jotain sinä iltana kun äiti on juhlimassa on äidin oltava kykenevä menemään sairaalaan tai kotiin hoitamaan lastaa.(EI YMPÄRI PÄISSÄÄN VIERAASSA YKSIÖSSÄ TUNTEMATTOMAN MIEHEN KAINALOSSA PUHELIN SULJETTUNA )Äidillä on suuri vastuu lapsestaan.

En tiedä ymmärrättekö mitä ajan takaa tällä..

Nyky yhteiskunta on vääristänyt naisen asemaa, nainen on luotu saamaan lapsia 16-30vuotiaana, mutta nykyajan naiset saavat lapsensa biologisesti myöhään. Paras ikä biologisesti on alle 20v.

Miksi me nuoret äidit emme aja omia etujamme vaan annamme yhteiskunnan potkia ja syrjiä meitä? Tyydymme surkeisiin äitiyspäivärahoihin, pieniin lapsilisiin ja todella surkeeseen kodinhoito tukeen.. Lastenhoidosta pitäisi yhteiskunnan maksaa paremmin ja kodinhoitotuen pitäisi olla palkan suuruinen, sillä kukaan ei ole parempi hoitaja lapselleen kun oma äiti!!
 
odess a
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:53 äiti-83 kirjoitti:
Lapsen saanti on maailman paras asia!
Aina lapsi ei ole alun perin ns. suunniteltu, mutta siitä voidaan tehdä haluttu vaikka alussa se yllätys olikin.

Teiniäidit ovat upeita ihmisiä jos ottavat vastuun lapsestaan. Mutta minun mielipide on se että tulee sitä äidiksi 16v tai 18v tai ihan minkä ikäisenä tahansa silloin täytyy kasvaa aikuiseksi ja turvata lapselle paras mahdollinen elämä.

Bilettämiset ja kännissä rypemiset, irtosuhteet ja muut eivät kuulu vastuullisen äidin viikonloppu suunnitelmiin.
Äiti on ainut oikea kasvattaja omalle lapselleen ei mummo tai täti.

En sano etteikö äidit saisi juhlia, mutta siinä rajoissa että jos lapselle sattuu jotain sinä iltana kun äiti on juhlimassa on äidin oltava kykenevä menemään sairaalaan tai kotiin hoitamaan lastaa.(EI YMPÄRI PÄISSÄÄN VIERAASSA YKSIÖSSÄ TUNTEMATTOMAN MIEHEN KAINALOSSA PUHELIN SULJETTUNA )Äidillä on suuri vastuu lapsestaan.

En tiedä ymmärrättekö mitä ajan takaa tällä..

Nyky yhteiskunta on vääristänyt naisen asemaa, nainen on luotu saamaan lapsia 16-30vuotiaana, mutta nykyajan naiset saavat lapsensa biologisesti myöhään. Paras ikä biologisesti on alle 20v.

Miksi me nuoret äidit emme aja omia etujamme vaan annamme yhteiskunnan potkia ja syrjiä meitä? Tyydymme surkeisiin äitiyspäivärahoihin, pieniin lapsilisiin ja todella surkeeseen kodinhoito tukeen.. Lastenhoidosta pitäisi yhteiskunnan maksaa paremmin ja kodinhoitotuen pitäisi olla palkan suuruinen, sillä kukaan ei ole parempi hoitaja lapselleen kun oma äiti!!
Ei ole oikeastaan mitään lisättävää, veit täysin sanat suustani. :)
 
Oon kyllä niin samaa mieltä, itse sain pelkkää negatiivista kommenttia kun tulin 16 vuotiaana raskaaksi ja vieläpä jäin lapsen syntymän myötä yh:ksi!! niin haukuttiin lyttyyn että enhän minä voi lapsen kanssa pärjätä, mutta tyttö täyttää kesällä 2 vuotta ja on niin iloinen ja positiivinen lapsi. yksin kaikki korvakierteet ja flunssat olen kestänyt hänen kanssaan enkä silti valita tai vaihtaisi päivääkään pois! sairaalassa kun oltiin tuubituksessa sain kyllä niin pahan mielen kaupan päälle kun olivat niin ilkeitä siellä. VOIMIA ja jaksamista kaikille nuorille äideille, HYVÄ ME!!!
 
Täytyy sanoa, että vaikka en itse teiniäiti olekkaan, niin kirjoituksesi oli todella osuva ja juuri tälle palstalle ajankohtainen muistutus!! Mä olen aina ihmetellyt miksi KAIKKIIN aloituksiin joku idiootti kirjottaa harmaana tosi negatiivista kommenttia. Eiköhän se kuitenkin ole jokaisen oma asia missä iässä niitä lapsia tehdään.

Hattua nostan sinulle ap!! :flower: ja tsemppiä siskollesi tulevaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 16:52 äiti-83 kirjoitti:
Miksi me nuoret äidit emme aja omia etujamme vaan annamme yhteiskunnan potkia ja syrjiä meitä? Tyydymme surkeisiin äitiyspäivärahoihin, pieniin lapsilisiin ja todella surkeeseen kodinhoito tukeen.. Lastenhoidosta pitäisi yhteiskunnan maksaa paremmin ja kodinhoitotuen pitäisi olla palkan suuruinen, sillä kukaan ei ole parempi hoitaja lapselleen kun oma äiti!!
Tämä on toisaalta niin totta, mutta toisaalta pitäisi muistaa, että monessa maassa ei tunneta minkäänlaista kh-tukea. Kotiin jäädään, jos miehen palkka sen sallii. Samoin lapsilisääkään ei monessa maassa tunneta, eli sinäänsä jos ajatellaan, niin suomessa on sentään nämä asiat aika hyvällä mallilla.
 
En vo muuta sanoa kuin että ihanaa lukee asiallista ja fiksua tekstiä.
Vaikka oli puhetta nuorien äitien ja vanhempien äitien tupakoinnista yms. niin silti kirjotuksen taso säily...
Monesti käy niin että vaikka alotus olis asiallinen ja joku ottaa puheeksi "huonot äidit" niin sen jälkeen se on yhtä tappelua.

Suomi24:set sun muut on kans ihan täynnä tätä haukkumista ja mollamista.
Paras neuvo oliski kaikille ettei kukaan ottasi mitään kantaa näitten ääliöitten juttuihin.

Mukavaa kevään jatkoo kaikille äideille/odottajille....
Ite poden hirveetä vauvakuumetta :)
 
En voi muuta sanoa kuin että ihanaa lukee asiallista ja fiksua tekstiä.
Vaikka oli puhetta nuorien äitien ja vanhempien äitien tupakoinnista yms. niin silti kirjotuksen taso säily...
Monesti käy niin että vaikka alotus olis asiallinen ja joku ottaa puheeksi "huonot äidit" niin sen jälkeen se on yhtä tappelua.

Suomi24:set sun muut on kans ihan täynnä tätä haukkumista ja mollamista.
Paras neuvo oliski kaikille ettei kukaan ottasi mitään kantaa näitten ääliöitten juttuihin.

Mukavaa kevään jatkoo kaikille äideille/odottajille....
Ite poden hirveetä vauvakuumetta :)
 

Yhteistyössä