pyyntö kilteiltä seditä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maailma on upea, hieno paikka.
Katsopa talvista tähtitaivasta.
Koet ihmettä, iloa, onnea vaikka
koostuu elomme myöskin tuskasta, vaivasta.

Mitä taas on ahdasmielisyys
ja mitä taasen sivistys, järki?
Mitä on rivous, karkeakielisyys
Mikä teemamme ydin ja kärki?

""Hävetä ei pidä luonnollista""
Niinhän nykyisin on sanontatapa.
Mutta hävetään elämää kunnollista,
eikä uskota, ettei siveys tapa.

Luonnollista on ulostaminen,
virtsaus myös ja kaasujen päästö.
Muttei niistä kaikille kuuluttaminen,
vaan silmien, korvien, nenän säästö.

Myös sukupuolitoiminnoissa,
roiskuvat eritteet, lima ja hiki.
Ne tehdään salaa ja pimennoissa,
porsastella ei toisten silmiä liki.

Jos joku on väsynyt, kaiken kokenut
eikä tavan seksi enää kiihota,
niin pitäköön tauon. Kun aikaa on kulunut
niin eiköhän perho taas kukkaan liihota.

Jos taas etsii uusia stimulansseja,
on suunta vain yksi, lisää ja kovempaa.
Kohta paneksitaan vaikka simpansseja,
kun mikään muu ei enää voi haluja kohentaa.

haaveeni toteuttaja,
Olen kyllästynyt kun en todellakaan löydä ""erikoista"" aikuisviihdettä iltojeni iloksi kotisohvalle. Minua kiihottaa kun mies aloittaa puhumalla kameraan.
- Hyvää iltaa irstas kotirouva, onko sinulla nyt hyvä olo sohvalla ? Onko dildosi kädessäsi ? Minä olen paineittesi purkaja ja teen sinut onnelliseksi.
tässä vaihdeessa kamera kuvaa kyrpääsi
Eikö kyrpäni olekin kaunis ? Haluaisit kiimoissasi päästä koskemaan sitä, mutta et saa koska se on kotirouvilta kiellettyä. Tämä kyrpäni on ollut monen naisen suussa ja he ovat inisseet tyytyväisinä, koska olen antanut kaluni heidän suuhunsa, koska he ovat sitä niin kovasti anelleet. Kerron sinulle miten mieheltä otetaan kunnolla suihin ja samalla voit ottaa dildosi ja nuolet sitä käskyjeni mukaan.

kyrpäesittelyn jälkeen alat vetämään käteen tosissasi.
Ota dildosi ja laita se hyväilemään vitun huuliasi, etkö toivoisi että mahtikyrpäni olisi sen tilalla, likainen kotirouva ? Tuntuuko hyvältä kun dildo liukuu sisällesi ? Vitun huora sulta pitäis panna aivot pihalle. Pane dildollasi kovempaa ja katso kun mies runkkaa. Vittu että tuntuu hyvältä runkata ja kouluttaa tuhmaa kotirouvaa.

Ennen laukeamista käsket mun tulla nuolemaan tv ruutua ja raivoisasti runkkaat ja raivolla huorittelet mun. Huudat että pikkulutka suu auki namusedältä tulee ja roisket spermat kameraan. Lopuksi voit sanoa kameralle että: Toivottavasti sait pikku kotirouva tyydytyksen ja annan pusun kameraan ja suljet sen.

Voitko sanoa tuolle Jaahas idiootille että olen todellakin NAINEN. Kerroin miehelleni että Jaahans luulee minua mieheksi, mieheni sanoi että miehet eivät voi uskoa että nainen kirjoittaa tälläistä tekstiä. Mitä tuotteesi maksaa, valitettavasti joudun antamaan sinulle vain kylmästi valuuttaa, koska olen mieheni seksuaalinen omaisuus.
Kiitollisin terveisin Julia

MiEs
Hei, toi sun toivomus kuulostaa todella hyvältä. Ajatus kyllä kiihottaa kun tietää että voi härnätä ja kiusaa sut noin, runkkaa ja puhua rivoja sinulle kun katselet pätkän dvd:tä. Kiihottaa sinut niin paljon että melkein räjähdät siellä sohvalla ja dildosi saa todella kovaa kyytiä niin että pillusi on aivan turvoksissa. Olisi erilaista aikuisviihdettä ja vain sinulle tehty. Mun mielestä et pyydät liikaa ja miksei vois tehdä myös asia toisinpäin…

Millaisen dvd:n toivoisit vaikkapa lahjaksi joulumuorilta ??? Mietin eikö teitä miehiä kyllästytä kun tietää mitä filmissä tulee tapahtumaan ? Eyes Wide Shut taitaa olla monen unelma ??? Mikäs oliskaan ihanampaa kuin pervoilut naamiot päässä. Kiitos, että ymmärrät Seko Juliaa, etkä ole passittamassa minua suljetulle osastolle, kiitos ymmärryksestä. Vapaamielisiä ihmisiä on valitettavasti liian vähän.

Kyllä se sais olla sellainen dvd hieman pervo, naamiot päässä joten ei voi nähdä kuka sen takana onkin. Se kiihottaa…ajatus siitäkin että joku ottaa minut ja en todellakaan tiedä kuka naamion takana on niin voi juku sentään. Toi on melkein samaa kun peittää toisen henkilön silmät ja se ei pystyy näkemään mitä toinen tekee. Sitä vois vielä mennä askel eteenpäin ja sitoo sen henkilön kiinni…

Et ole mikään seko mun mielestä, kiva nähdä että on ihmisiä jolla on toivomuksia ja mielikuvitusta ja silloin ei ole rajoja. Oikeassa olet siinä että valitettavasti vapaamielisiä ihmisiä on liian vähän ja kun ne kertoo mitä ajattelee niin heti niitä ”leimataan” jollain tavalla.

Mitä jos härnään sua ??? Sidon sut kiinni ja kieriskelen edessäsi, härnään sut raivon partaalle. Eikö yhtään kiihota ajatus että pystyt näkemään ja haistamaan ja ehkä annan sun myös maistaa, mutta kokonaan en sulle antaudu. Kärsi, kärsi ja anele kovempaa, puhu mut ympäri...

Mitä hyvältä toi kuulostaa ja miten kiihottavaa kun pysty näkemään ja haistamaan mutta ei tekemään mitään. Joudun kärsimään ja anelemaan että anna minulle pliis… Ehkä annat minut vaan maistelemaan ihan vähän ja nautit kun sinä määräät mitä ja miten haluat ottaa tai antaa...

Ei muuta kuin ostetaan tyylikkäät rooliasut ja naamiot ja kuvaaja paikalle ja upea kuvauspaikka. Onko sulla kokemusta näyttelemisestä ??? Kirjotetaanko yhdessä käsikirjoitus ???

Juu, rooliasut hankitaan ja naamiot, ei muuta kun mielikuvitus esiin sekä hyvää kuvauspaikka :) Kokemuksia näyttelemistä ei ole, luulen että riittää että ollaan itsemme. Kun on tarpeksi mielikuvitusta niin silloin voidaan kuvitella että ollaan huippunäytteliöitä, ja sitä me ollaan. Eikös vaan? Mehän ollaan silloin pääroolissa;) Yhdessä käsikirjoituksen kirjoittaminen kuulostaa namilta!! Päästäänklö edes kirjoittamaan se valmis...

Julia on hyvä, ja varmasti nainen, elä Julia lue tahtoihmisen tai muiden häiriköiden juttuja, eläkä ainakaan ota niitä vakavasti. Minä ruikkisin spermani kuvaruudullesi, mutta minulla ei ole tarvittavia laitteita, mutta olen henngessä mukana masturboidessasi

Yhteistyössä