Pyykinpesuaine, jota käytät ja olet todennut hyväksi!

katiaana
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä06:
Erisan..On vähän pakon edestä, ku tuol on atooppinen iho ja reagoi heti muihin pesuaineisiin.

tuo kw on allergia ystävällistä. ja atooppiselle osi hyvä. meille ei tuntunu mikäöä passaavaan, mutta tää passaa..... riittää ruokalusikallinen koneelliseen pyykkiä.
 
Dailyä käytän ja ihan vain sen takia ettei siinä ole zeoliittiä...
Sillä lähtee muuten vaatteet puhtaaksi. tosin käytän valkoisille/vaaleille vaatteille omaa ja tummille ja värillisille vaatteille omaa jauhetta.

Joskus käytin miekin swipeä ja se on hyvää mutta pirun kallista. Jostain muistan lukeneeni että swipe ja daily tulee samalta tehtaalta mutta swipe on enemmän tiivistettyä. Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Dailyn jauhe... ihan vaan tämän vuoksi: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1290 =paras hinta/laatusuhde =)
:eek:

Itte oon aina käyttänyt Omoa, kun äitikin sitä käytti, ja sitten joskus vaihtoi pesuainetta ja sain ihottumaa esim. missä rintsikat enemmän hankaa isoa. Muuten ei ole herkkä iho. Mutta on tuo Omo kyllä hiukan kallista, pitäisköhän kokeilla vaihtaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Dailyn jauhe... ihan vaan tämän vuoksi: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1290 =paras hinta/laatusuhde =)
:eek:

Itte oon aina käyttänyt Omoa, kun äitikin sitä käytti, ja sitten joskus vaihtoi pesuainetta ja sain ihottumaa esim. missä rintsikat enemmän hankaa isoa. Muuten ei ole herkkä iho. Mutta on tuo Omo kyllä hiukan kallista, pitäisköhän kokeilla vaihtaa...
Kokeille laittaa vähemmän pesuainetta ja käytä vaikka ylimääräinen huuhtelu jospa ne auttaisi sinuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Dailyn jauhe... ihan vaan tämän vuoksi: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1290 =paras hinta/laatusuhde =)
:eek:

Itte oon aina käyttänyt Omoa, kun äitikin sitä käytti, ja sitten joskus vaihtoi pesuainetta ja sain ihottumaa esim. missä rintsikat enemmän hankaa isoa. Muuten ei ole herkkä iho. Mutta on tuo Omo kyllä hiukan kallista, pitäisköhän kokeilla vaihtaa...
Kokeille laittaa vähemmän pesuainetta ja käytä vaikka ylimääräinen huuhtelu jospa ne auttaisi sinuu...
Joo siis tuosta Omosta ei ainakaan oo ikinä tullut mitään, ja lasten ollessa ihan pieniä vauvoja oon käyttäny sitä Erisan vai mikä se yks hajusteeton herkän ihon pesuaine on. :) Nytkin käytän hajusteetonta veriota Omosta. Muistaakseni reagoin siihen BioLuviliin tms.

Mutta ihan siksi jo vois kokeilla vaihtaa, kun noihin pesuaineisiin tuntuu menevän pieni omaisuus, kone käy harva se päivä. ja laitan jo nyt vähemmän ainetta kuin purnukassa suositellaan, kun se kökkööntyi sinne pesuainelokeroon...puhdasta tulee silti. Siis jos ei ole nestemäistä. Se nestemäinenkin on taas kalliimpaa kuin jauhe :/

 
nyt harmaana titinalle
Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:
Meillä käytössä BioLuvil ja haluaisin vaihtaa merkkiä ja siksi kyselen parhainta pesuainetta..
hyväpyykki. luontoystävällinen, lapsiystävällinen, hajusteeton ja koneystävällinen( ei auheuta saostumia)
 
pirkko
ALLEGRO on pesuaine jota ollaan käytetty siitä saakka kun sen valmistus Suomessa aloitettiin. Lähinna siksi , että pyykki tuoksuus raikkaalle eikä hajusteille, kone ei enää haise kun sinne ei kery sitä zeoliittimoskaa jossa pöpöt viihtyy, värit säilyy kun valkaiseva aines on mukana eri pussissa, mustiin ei jää vaaleita rantuja. Allergikot, atoopikot ja kutiavat näkyvät ylistävän sitä nettipalstolla. Sekin helpottaa kun yksi pesuaine sopiii kaikkeen pyykkiin, ja on halpa käyttää. Olis kiva tietää onko joku kokeillut sitä luonnonsilkkiin ?
 

Yhteistyössä