Pyykinpesuaine, jota käytät ja olet todennut hyväksi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Pesupähkinät.
Pähkinöistä olikin täällä paikallislehdessä kerran mielenkiintoinen artikkeli!
Mie olin tosi epäileväinen noiden suhteen ennen kun koitin, mutta nyt olen ihan myyty.
Kertoisitko mitä nuo ovat? En ollut aikaisemmin kuullutkaan, mutta kiinnostuin!
Minäkin kiinnostuin ja googletin sanalla pesupähkinä. Nyt jo tilasinkin niitä. Tosi siisti juttu. Maksavat 15? kilo mutta riittävät vuodeksi jos pesee 2-3 koneellista viikossa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Pesupähkinät.
Pähkinöistä olikin täällä paikallislehdessä kerran mielenkiintoinen artikkeli!
Mie olin tosi epäileväinen noiden suhteen ennen kun koitin, mutta nyt olen ihan myyty.
Kertoisitko mitä nuo ovat? En ollut aikaisemmin kuullutkaan, mutta kiinnostuin!
Minäkin kiinnostuin ja googletin sanalla pesupähkinä. Nyt jo tilasinkin niitä. Tosi siisti juttu. Maksavat 15? kilo mutta riittävät vuodeksi jos pesee 2-3 koneellista viikossa.
Kiitos!!

 
Bio Luvil ja Ariel on tainnu olla parhaita sillä niillä meidän huonosti pesevä kone tekee pyykistä ihanan puhtaan tuoksusia kun muilla aineilla(halvemmilla) pyykit haisee hirveelle vaikka pestyjä...ihan oksennukselle koska kone niin huono ja likainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
mä käytän lidlin ainetta (punanen pönttö ) ja ei jää tahroja :)
Sitä minäkin käytän.Rasvaisia tahroja ei tahdo irrottaa.Niihin joutuu laittaa erikseen astianpesuainetta.Välillä tuntuu että kaikki rakeet ei sula 40 asteen pesussa vaan vaatteisiin jää pulveriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Bio Luvil ja Ariel on tainnu olla parhaita sillä niillä meidän huonosti pesevä kone tekee pyykistä ihanan puhtaan tuoksusia kun muilla aineilla(halvemmilla) pyykit haisee hirveelle vaikka pestyjä...ihan oksennukselle koska kone niin huono ja likainen.
siivousaine kaupoissa myydään ainetta jolla saa pesukoneen puhtaaksi ja hyvälle tuoksuvaksi.Kannattaa käyttää.tuote on hieman arvokas.

 
mutsi65
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Allegro.
- Saa kerralla tilattua ison pöntön niin ei tarvi olla koko ajan kantamassa kaupasta lisää.
- Sopii kaikelle pyykille, myös kestovaipoille.
- Tulee ihanan hajutonta pyykkiä. =)
Näin juuri ja meidänkin 6 henkisessä perheessä riittää noin puoli vuotta tuo pönttö. Ja meidän tytöt sotkee...

 
Alkuperäinen kirjoittaja mytty03:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Bio Luvil ja Ariel on tainnu olla parhaita sillä niillä meidän huonosti pesevä kone tekee pyykistä ihanan puhtaan tuoksusia kun muilla aineilla(halvemmilla) pyykit haisee hirveelle vaikka pestyjä...ihan oksennukselle koska kone niin huono ja likainen.
siivousaine kaupoissa myydään ainetta jolla saa pesukoneen puhtaaksi ja hyvälle tuoksuvaksi.Kannattaa käyttää.tuote on hieman arvokas.
Halvemmalla pääsee? kun käy ostaas apteekista 100g sitruunahappoa, se vaan koneeseen ja 90 asteen pesuohjelma pyörimään, kone siis tyhjillään.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja mytty03:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Bio Luvil ja Ariel on tainnu olla parhaita sillä niillä meidän huonosti pesevä kone tekee pyykistä ihanan puhtaan tuoksusia kun muilla aineilla(halvemmilla) pyykit haisee hirveelle vaikka pestyjä...ihan oksennukselle koska kone niin huono ja likainen.
siivousaine kaupoissa myydään ainetta jolla saa pesukoneen puhtaaksi ja hyvälle tuoksuvaksi.Kannattaa käyttää.tuote on hieman arvokas.
Halvemmalla pääsee? kun käy ostaas apteekista 100g sitruunahappoa, se vaan koneeseen ja 90 asteen pesuohjelma pyörimään, kone siis tyhjillään.. :)
Ahaa....tarttis kai koittaa. Kone tosi saastanen.

 
Katiaana
Mulla nyt kokeiltavana Kw:n pyykki pulveri missä ei ole sitä zeoliittiä, mitä kaupan aineissa on...... Ennen käytin nestemäisiä vain ja ainoastaan muka että uusi kone pysyisi kuosissaan mutta pyh.. Yök... Äiti sitten suositteli tätä.

Itse äiti pesee 8kg törpöllä lähemmäs 3 vuotta........
 
Aina nestemäisiä, "isoille" Arielia hyvän tuoksun takia ja "pienille" Erisania tai tuoksutonta Arielia.
Ja huuhteluainetta en käytä koskaan. Pyyhkeenvalmistajatkin suosittelevat olemaan käyttämättä, kuivausteho kärsii ja näin muuten on.
 

Yhteistyössä