V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";26849629]Kokemusta on myös. Kesällä ilmankosteus on suurempi ja silloin hajua tulee helpommin pyykkeihin. Sitruunahappoa olen käyttänyt ja siitä on ollut jonkin verran apua, mutta silti koneeseen kertyy jotain töhnää, vaikka käytän nestemäistä zeoliititonta pyykinpesuainetta. Viimeisenä konstina kokeilin Allegroa, kun sitä on moni kehunut. Paketin mukana tuli pesukoneenpuhdistuaine, jolla tosiaan töhnää lähti koneesta, vaikka olin aivan hiljattain pessyt sitruunahapolla. Tänä kesänä ei ole pyykki tai kone haissut, kun tämä uusi pesuaine on ollut käytössä.[/QUOTE]
Minä käytän myös Allegroa ja voi suositella. Puhdistusaine, joka tulee mukana, on myös sitruunahappoa. Siinä on käynyt varmaan niin, että ensimmäinen käsittelykerta ei ole poistanut kaikkea töhnää ja sitten uusi käsittely ja fosfaattijauhe ovat hoitaneen homman.
Minä käytän myös Allegroa ja voi suositella. Puhdistusaine, joka tulee mukana, on myös sitruunahappoa. Siinä on käynyt varmaan niin, että ensimmäinen käsittelykerta ei ole poistanut kaikkea töhnää ja sitten uusi käsittely ja fosfaattijauhe ovat hoitaneen homman.