Pyydettiin polttareihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambrosia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ambrosia85

Aktiivinen jäsen
01.09.2009
3 234
0
36
Uusimaa
vaillako.blogspot.fi
Kerrottiin että tuttavani ja hänen miehensä suuri päivä koittaa parin viikon päästä ja että koska kutsutuista 80% ei pääse ajateltuna polttari päivänä paikalle niin kysyttiin olisikohan minulla mahdollisuus osallistua.

Hetken sain tavata että wtf.. häät tulossa (hienoa, oikeasti), polttarit jo suunniteltu mutta porukka feidaa ja tässä vaiheessa mua pyydetään mukaan.

Tuli auttamattomasti mieleen että rahottajia tässä kaivataan. Suunnitelmana kun oli spa:ssa käyntiä ja tankotanssai, ei ihan ilmaista ohjelmaa ja toki ravintola-illallinen.

Ymmärrän että häävieraisiin pitää johonkin vetää raja keitä kutsuu, mutta itelleni tuli tosta kutsusta niin rahoittaja-fiilis.
Olisi edes morsian ilmoittanut että heillä on häät, mutta pahoittelee että kuulun rajan toiselle puolelle tai jotain. Olisi edes kaaso selittänyt asiaa muuten kuin " mutta nähtävästi 80% ilmoittautuneista ei pääsisi tuolloin osallistumaan. "

Tästä ripitän kyllä omaa kaasoa ajoissa että jos mun polttareista jengi feidaa niin ei kyllä lähetä sooloilemaan ja pyytämään muita ketkä eivät edes häistä tiedä :D
:laugh:

Enpä kyselly. Ilmotin vaan että enpä oo tajunnu varautua tällaisiin kinkereihin kun en häistäkään oo ollu tietoinen, eli kalenteri on buukattu jo.
Polttarithan ois ollu nyt suunnitteilla TÄLLE viikolle, ja sain itse kutsun sunnuntaina :laugh:

Eihän se mun kaverin vika oo, mut en kyllä tota kaasoa koskaan oo pitäny minään ruudinkeksijänä :x

Juu jäis multakin menemättä jos tuolla tyylillä kutsutaan polttareihin. Oiskohan kannattanu polttariporukan miettiä tuota rahapuoltakin suunnittelussa. Miksi suunnitella ohjelma jota kukaan ei ole valmis kustantamaan.

Noloa kyllä tuollainen :whistle:

Tuli mieleen sekä tuo kustannuspuoli että yritetään saada porukkaa polttareihin. Noloa polttareiden järjestäjälle jos häihin on tulossa 10 kaveria mutta polttareihin vain 2.
Miten paljon polttareita edes järjestetään nykyään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen sekä tuo kustannuspuoli että yritetään saada porukkaa polttareihin. Noloa polttareiden järjestäjälle jos häihin on tulossa 10 kaveria mutta polttareihin vain 2.
Miten paljon polttareita edes järjestetään nykyään?

Kyllä mua morsiamena nolottas jos mun kaaso lähtis sooloilee siks että polttareihin ei pääsis porukkaa "tarpeeks".
Varsinkin jos kutsuis sellaisia ihmisiä keitä en oo pitäny ajantasalla häistä tai mistään muustakaan :laugh:

Minäkin sain kerran kutsun polttareihin, mutten häihin, ja jätin menemättä, koska polttareihin kutsuttiin ilmeisesti sen takia, että muuten ois ollu muka niin naurettavan vähän porukkaa koolla juhlistamassa morsianta :kieh: hah, sanon minä! Minun polttareita juhlittiin tarkoituksella pienellä porukalla, koska halusin paikalle vain ne, jotka minut todella tuntevat!

Mun yks kaveri piti todella pienet häät, jonne ei kavereita kutsuttu lainkaan. Me sitten pidettiin sille kuitenkin polttarit. Mutta se oli eri asia koska ketään kaveria ei häihin kutsuttu, pieni lahja kuitenkin porukalla ostettiin. Tuo on kyllä naurettavaa että polttareissa on sekä häihin kutsuttuja että sitten haalitaan ketä tahansa jotta saadaan polttareihin tarpeeksi porukkaa. En todellakaan menisi.
Mun polttareissa oli muuten mun lisäksi kaksi ihmistä, vuosien takaiset parhaat ystävät.

Yhteistyössä