pysyykö tällaisella ruokavaliolla viikkoa kauempaa hengissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pysyy tottakai. Mieti, miten vähällä ravinnolla on ihmiset joutuneet esim. keskitysleireillä selviytymään, eikä siellä kovin äkkiä kuitenkaan aliravitsemukseen kuoltu. Ja anorektikotkin selviää varmasti paljon vähemmällä.
Ei kyllä varmasti tee hyvää keholle eikä psyykelle. En suosittele.
Mistä ton suklaapatukan ja maidon repäsit?

jos syö paljon hedelmiä niin tulee yllättävän helposti huono olo o_O ja miksi 1 suklaapatukka :D

terv. yritin syödä ihan huvikseni pelkästään hedelmiä yhden päivän (halusin kokeilla paljon uusia ja erilaisia) enkä edes onnistunut

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
jos syö paljon hedelmiä niin tulee yllättävän helposti huono olo o_O ja miksi 1 suklaapatukka :D

terv. yritin syödä ihan huvikseni pelkästään hedelmiä yhden päivän (halusin kokeilla paljon uusia ja erilaisia) enkä edes onnistunut

Mä olen aikoinaan pitänyt ananas-päivää. Siis yhden päivän aikana ei syö mitään muuta kuin ananasta ja vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Pysyy kai sitä hengissä mutta olotilasta en menis takuuseen...

tätä mieltä minäkin olen. mie olin joskus kolme päivää sellaisella kuurilla että mitään muuta en saanut syödä kun riisikakkuja, riisiä, kanaa keitettynä ja mausteena vain suola eli ei mitään muuta kun vaaleeta lihaa ja tälläistä. tuo kolme päivääkin oli ihan hirvittävää :x

Yhteistyössä