Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Käyt lääkärillä niin voi laittaa sut esim.ortobedille. Mulla on kans vanha murtumavamma nilkassa joka aikanaan leikattiin ja joka on nyt sellanen että sitä särkee joka päivä. Kahden viikon päästä pääsen käymään ortobedillä.
omalääkärillekö varais ajan? :/ en tiiä kyllä... toisaalta tympee jos tää on ikuinen vamma, mutta toisaalta en usko että sille juurikaan mitään voi tehä, en halua että leikataan.
Omalle lääkärille juu. En mäkään usko että tälle mun nilkalle voidaan mitään tehdä. :/ Loppuelämän vaiva luultavasti. Jouduttiin sillon tapaturma hetkellä leikkamaan kaksi kertaa ja sitten kolmen kuukauden sisällä vielä lisää... Että en usko että alkavat sitä enää leikkaamaan. Mutta toivon että jotain apua ehkä sais.
onko sulla raudat siellä nilkassa? mulla on ja kasvaa sellanen mötikkä et kengät ei meinaa mahtua siihen jalkaan. kipeytyykin helposti
Kauanko sulla on nilkan operoinniosta? Kun ite vasta kävin erikoislääkärillä kyynärpääni takia, niin siinä jutellessa tuumas että nilkassa voi tapahtua paranemista seitsemänkin vuotta. Mulla siis kyynärnivelessä murska murtuma ja rautaa iso läjä, tosin alkaa oleen jo aika hyvässä kunnossa.