Meillä jäi kerran yksi pieni yksilö loukkuun syvälle parvekkeelle. Oli tosi sekopäinen ja pois sai vain jättämällä porrasjakkaran, mistä pääsi lopulta hyppäämään parvekkeen laidalle. Jos lomalla oltaisiin oltu, niin olisi löytynyt kurren raato. Eipä siinä juuri mikään auta, jos naapurin mammat niitä ruokkii, tulevat sitten syömään niitä saaliitaan paikkaan, mistä eivät mitään saa. Paitsi, että söivät kukat ruukusta. Vesisuihkulla niitä hätistelin pois.