Pystyykö joku olemaan normaalisti kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin oli 2 nuorta mies opiskelijaa jälkitarkastuksessa iältään max 28 vuotiaita? En osannut sitä kyllä yhtään odottaa, vaan eipä se sinäänsä haitannutkaan.. Inhottavaksi sen teki vain se, että kun varsinainen nais lääkäri oli tutkinut, niin sit tää toinen opiskelija tutki kanssa. Eikä oikeen ollut taidot vielä hallussa, niin teki aika kipeää kun tunki jotain härveliä alapäähän ja taittoi sitä tikkien suuntaan, onneksi lääkäri korjasi asian, ja kohdun painelu.. huh! Runnoi niin vatsaa oikein kunnolla :/
Mut pakkohan niidenkin on saada oppia..

ETTEKÖ VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ ETTÄ TÄLLAISEEN EI KENENKÄÄN OLE PAKKO SUOSTUA!!! Tuntekaan nyt hyvät ihmiset oikeutenne vähän paremmin. Jos hävettää/vituttaa/ujostuttaa näytellä sukuelimiään komppanialle miehiä niin se pitää sanoa performanssin ärjestäneelle lääkärille!!!!!!

Minä olen ollut muutaman kerran mies gynellä.. tai oikeestaan gynekologisessa tutkimuksessa.. kerran päivystyksessä. En kyllä muista mikä vaiva mulla sillon oli.. Se lääkäri ei kyllä tiennyt yhtään mistään mitään :D Aika tumpelo tyyppi. Tosi hellävaranen kylläkin, mut siinä kun se niitä ihme härveleitä tonne alakertaan laittoi, niin ne se vaan survi sinne :D Sattu kyllä aikaslailla! Mä siinä ynähdinkin ku teki niin kipeetä, ja se pyyteli sitten niin monet kerrat anteeksi :'D Naisgynet on kyllä HUOMATTAVASTI parempia!

ETTEKÖ TE NAISET YMMÄRRÄ ETTÄ ARVAUSKESKUKSISSA NE VASTAANOTTOA PITÄVÄ LÄÄKÄRI EIVÄT OLE MITÄÄN GYNEKOLOGEJA!!! Ne ovat aivan tavallisia yleislääkäreitä. Jos oikealle gynelle haluaa niin pitää saada tältä arvauslääkäriltä lähete keskussairaalaan, tai sitten mennä yksityiselle gynelle!

No ei se koskaan ole mitään mielipuuhaa levitellä mirriä tuntemattomalle, mutta en koe mieslääkärin olevan yhtään "nolompi juttu" meillä oli lapsettomuustutkimuksissa hyvin usein ultraajana mies ja alkuraskaudessa myös, jolloin se otetaan alapään kautta, koin sen paremmaksi kuin ne naislääkärit. Kerrankin ei sattunu niin pirusti, ehkä miehet osaa hommansa luonnostaan paremmin :xmas: :D

Samaa mieltä, että miehet osaa noin hommat paremmin. Ottavat äidin paljon paremmin huomioon kuin naiset vastaavassa tilanteessa. Minulle myös kävi tuo sama kuin jollekin muulle oli käynyt että miesharjoittelija alkoi kehumaan avujani(varmaan vahingossa/hämmennyksissään) ja sitten minä ja tämä "oikea" lääkäri (nainen, tuttu) nauroimme vain kun miehellä alkoi mennä sanat sekaisin. Sanoin sitten vaan että ei se mitään ja jatkettiin tutkimusta.

Yhteistyössä