M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Niin siis tarkotin tuolla vauvan pään kokeilemisella sitä, että siinä ei muuta ole välissä kuin kalvo. Voihan sitä päätä kokeilla vaikka tosta navan kohdalta jos huvittaa, ihan helppoa hei!
Mä en käsitä miten täällä ihmiset yökkäilee. Onpa todella ällöttävää koskea itseään sinne, hirveetä.
Ja juu, ei ole haittaa. Kannattaa kokeilla yltääkö.
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:te jotka ällistelette että on ällöä ronkkia itteänsä, ettekö ikinä sormeta itseänne? Paskat siitä mitään tulehdusta saa kun pesee kädet! Ja ei siitä haittaa ole jos varovasti kokeilee, kuka on käskenyt voimalla siellä tonkia?
Alkuperäinen kirjoittaja .x :Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Niin siis tarkotin tuolla vauvan pään kokeilemisella sitä, että siinä ei muuta ole välissä kuin kalvo. Voihan sitä päätä kokeilla vaikka tosta navan kohdalta jos huvittaa, ihan helppoa hei!
Mä en käsitä miten täällä ihmiset yökkäilee. Onpa todella ällöttävää koskea itseään sinne, hirveetä.
jos kalvo on vain välissä niin siinä vaiheessa oot jos synnärillä
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jessus:te jotka ällistelette että on ällöä ronkkia itteänsä, ettekö ikinä sormeta itseänne? Paskat siitä mitään tulehdusta saa kun pesee kädet! Ja ei siitä haittaa ole jos varovasti kokeilee, kuka on käskenyt voimalla siellä tonkia?
En silti ymmärrä mitä ihmeen hyötyä siitä on?
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja .x :Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Niin siis tarkotin tuolla vauvan pään kokeilemisella sitä, että siinä ei muuta ole välissä kuin kalvo. Voihan sitä päätä kokeilla vaikka tosta navan kohdalta jos huvittaa, ihan helppoa hei!
jos kalvo on vain välissä niin siinä vaiheessa oot jos synnärillä
Höpö höpö! Toiset voi olla viikkojakin joitain senttejä auki, ilman että synnytys on käynnissä!