Nyt mä ainakin tiedän miten saada pitkä ketju aikaisesksi

Kirjoittaa aloituksen kärjistetysti ja vielä niin, että oikea pointti on vaikea siitä ymmärtää :ashamed:
Totuushan on se, että harva on ihan ilman tukiverkkoa ja harvalla on se käytettävissään yötä päivää. Mullakin on tukiverkko, mutta se vain on kaukana.
Mä en ole ylpeä siitä mitä olen tehnyt ja mitä en. Mulla on ollut vaikeuksia lasteni kanssa ja aikoinaan kun olisin apua tarvinnut en sitä osannut hakea. Nyt myöhemin tosiaan meillä on perhetyöntekijä käynyt, kun voin huonosti ja olen siitä ylpeä, että apua hain. Se miksi hän ei enään meillä käy on se, kun voin hyvin, enkä häntä tarvi. Tiedän, että tarpeen tullen voin hänet kutsua, ongelma vain on siinä, että tarve täytyy olla viikkojen/kuukauksien kestävä, koska menee useampi viikko ennenkuin hänen kalenteriin mahdumme.
Mun mies on nyt koulutuksessa toisella paikkakunalla. Mun mies on aina tehnyt työtä, jossa on välillä viikkoja pois kotoa n. 100 päivää vuodessa. Mieheni työkavereiden vaimojen kanssa ollaan hyvin tultu toimeen, koska kaikki olemme samassa veneessä. Edellisessä paikkakunassa asuessamme katsoin myös parin kaveri muksuja ja olisin voinut heille saada myös omani, mutta ei meidän ujo pikkuinen vieraille jäänyt ja koululaiset eivät hoitoapua tarvinneet. Tällä paikkakunnalla ei vuorottelu onnisut, koska kukaan ei mun hoitoapua tarvi, koska kaikilla muilla on mummot sitä varten saatavilla.